Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er min virksomhed stille og roligt ved at komme lidt igang. Så derfor vil jeg selvfølgelig også gerne tilbyde lidt produkter med rabat.

Vores primære SMS produkt, er et SMS CMS system, der er dansk udviklet og meget brugervenligt. Vi driver ikke selv systemet, men forhandler det.

Fordelen ved dette i forhold til andre systemer, er du her ved brug af en 4 cifret applikationskode, kan bruge indkommende beskeder, så du kan få en dialog med dine kunder.

Du kan let opsætte funktioner som konkurrencer, lotterier, retursvar, afsendelse til lister med tilmelding via SMS, Web-side og manual, MMS Content og meget andet.

Det hele styres fra et online CMS og der kan køres 5 funktioner samtidig i standard versionen.

Pris:
Oprettelse 1495.-
Abonnement 400.-
SMS takst 35 øre, Amino brugere 30 øre.

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Glemte vist at nævne systemet også indeholder et HTTP API, der gør det muligt at intergrere denne 2 vejs SMS gateway med nuværende systemer.

Dette kan bruges til at udvikle egne tjenester eller tilføje SMS funktioner til nuværende sites/shops.

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Har I et website? Evt. en demo man kan se?
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan jeres system bruges til de her ringetone, billed, spil tjenester, hvor det koster fx 10 kr. pr ting? altså en slags overtakseret sms? eller er det kun til, fx afstemninger osv?
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Helmer:

Vi er travlt igang med at få voes egen hjemmeside klar. Jeg har noget materiale der forklarer nærmere om hvordan systemet virker hvis du er interesseret.

Kim Sand:

Alle tjenester kan overtakseres. Du kan selv oploade MMS content, som f.eks. ringetoner, billede og lign.

Evt. spørgsmål kan også sendes til rasmus@marketit.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilke numre snakker vi om der blvier brugt i jeres system? får man tildelt et nummer, eller bruges fx 1234 eller lign? eller er det simpelthen bare et normalt mobilnummer der bruges?

 

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Systemet kører på applikationskoden 1919, det er nødvendigt med sådan en applikationskode for at kunne overtaksere.

Der ligger også en shop i systemet, der let kan sættes op og indeholder content.

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan i ikke lave en prøvetid med jeres sms halløj :-)
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders

Hvad havde du tænkt dig at bruge det til?.

Vi har som det er nu ikke nogen prøvetid, men kunne være vi skulle prøve at finde ud af noget i den stil. Det er bare kompliceret med forbrug osv.

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde tænkt mig at bruge det til f.eks vejrudsigter eller vejrvarsler og sikkert også konkurrence.

Jeg tror det ville være en rigtig god ide at sætte jeres system på en prøvetid så vi andre kan få en fornemmelse af hvad det er inden vi køber det :-)
Men det er jo helt op til jer selv.
 
Side 1 ud af 4 (36 indlæg)