Køb et Amino Sponsorlink
Hej Rene
Dato: 3/20/2006 8:10:34 AM Forfatter:Helle Hej Rene Jeg har lige set det ''stormvejr'' af kritik du er blevet overfuset med i dk.erhverv - gudfaderbevars...! http://groups.google.dk/group/dk.erhverv/browse_frm/thread/8d397bad14767679/0e6c2e54d323bd69?hl=da#0e6c2e54d323bd69 Det viser med al tydelighed hvilken forskel der er på tonen i Amino og andre forums, hvor man i den grad går efte manden og ikke bolden. Op med humøret - jeres initiativ er superfint og jeg ønsker jer alt godt! mvh Helle
Dbh.
Henrik
Kvalitetshosting til lave priser
The Nordic Kitchen and Thoughts about Food
For en god ordens skyld bør det lige nævnes, at Amino Nord ikke på nogen måde er et forsøg på at kopierer Amino - tværtimod!
Stifter af startup virksomheden InspireAnalytics Inc. med base i Silicon Valley, Californien. Officiel launch i foråret 2013.
Dato: 3/20/2006 9:00:23 AM Forfatter: Carsten Jacobsen Vi er en flok nordjyske Amino-brugere som har besluttet at mødes en gang i måneden in real life, og har derfor oprettet et netværk som bl.a. bakkes op af Nordjysk Iværksætter Netværk. Vores intentioner har udelukkende været, at vi i et lille lukket forum som supplement til Amino vil hjælpe hinanden til at blive bedre iværksættere, og få succes med det vi laver. Det er måske ikke alt man vil dele med andre på et åbent forum som Amino, hvor gud og hver mand (anonymt) kan læse med.
Kritikken i den tråd er da løbet fuldstændig af sporet - for begge parter!
Der var du jo... jeg troede du var blevet skræmt helt væk! Personlig synes jeg at det mest komiske var da de gik fuldstændig i selvsving over "al den reklame" du tillader dig at have på sitet, og hvor "for dårligt det er at alle ikke får den mulighed" - og det så viser sig at være en lillebitte diskret løve i det nederste hjørne. LOL!!
jeg troede du var blevet skræmt helt væk!
Apropos det Aminonord sjov, så har jeg ALDRIG nogensinde fået mail...
// Marcel Fuursted