Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken buisness-mobil har du?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg har haft min Samsung i780 i lidt over en uge nu, og jeg er bare så glad for den. Jeg gik fra en samsung D600. Det var et kæmpe spring! Jeg har nu fundet ud af hvor meget en mobil/PDA egentlig kan hjælpe mig. Jeg har min mail på den, jeg kan bruge nettet meget brugervenligt, har min kalender og meget mere. Det er virkelig blevet en lettelse.

 Hvilken mobil har du og hvad kan den som gør den til den rigtige for dig?

Glæder mig til at høre fra jer.

(Ps. Viste ikke lige hvor jeg skulle placere denne tråd) 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Nokia N95, købt hos 3 med et almindeligt abonnement samt et 3-bredbånd data-abonnement, så jeg har en fri 1 mbit linje for 199,- pr. måned.

Telefonen er valgt ud fra styresystemet (Symbian S60 3rd Ed), som kan udvides nærmest uden begrænsninger, kameraet, GPS'en, multimediefunktionerne og skærmen. Jeg bruger telefonen til at læse e-mails (med ProfiMail), browse (med den indbyggede browser samt Opera Mini), finde adresser (Nokia Maps og Google Maps) samt naturligvis opkald og SMS. Det er en ren fornøjelse altid at have sin indbakke i lommen, så man kan holde sig opdateret. :) 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en HTC P3300, som jeg bruger til det samme som David.

mvh Hans

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du overvejer Nokia N95, så vælg endelig 8GB versionen. Den har nyere software, bedre menubase og (vigtigst af alt) hurtigere menuer.

Alternativt vil jeg gerne anbefale Nokia E90. Den er lækker med fuldt tastatur. Måske er den ikke en lille lækker sag at smide i lommen, men det er jo prisen for fuldt tastatur - "lets face it, our fingers is not getting smaller". Wink

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en HTC S730 med windows mobile 6.

Der findes ligeledes utallige tilføjelsesprogrammer, og så elsker jeg tastaturet. Bruges som lommecomputer og kan klart anbefales.

Hilsen Morten

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

S/E K810i - som efter sigende skulle være den nyeste S/E, der fortsat har joystick. Let og overskueligt menusystem, genveje til de mest brugte funktioner, hurtig, stabil, automatiske opdateringer - og ikke mindst: Det er ikke en Nokia :P (flamebait, I know).

Fungerer fint til mine behov: opkald, mail og internet browser (og lidt sms i ny og næ).

Vh

Peter

(EDIT: Har rettet overskriften, så der ikke er stavefejl mere :P)

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ganske godt tilfreds med min iPhone - To af de andre i firmaet har valgt Nokia N95 8GB og er lidt trætte af den allerede.  

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg har en Nokia N82, som kan det samme som N95 - blot i et mere slankt design ;)

 

Jeg benytter dens GPS-funktioner, samt mail og kalender, det er rigtig lækkert at kunne tjekke mail uanset hvor man befinder sig. 

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en HTC Touch, fantastisk stykke værktøj, har dog lidt fortrudt jeg ikke tog dual'en eller cruizen da de begge har 3g..  

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Qtek S100 - en gammel svend, men fungerer upåklageligt.

Kaster dog lange øjne efter de nye HTC-modeller og især TyTN II

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)