Hej, jeg synes, du har fået rigtig mange gode råd her i forum. Især mht. søgeoptimering. Man kan jo sige, at det er de kunder, der IKKE handler i din shop du skal prøve at lokke til. Og det er jo en god ting at gøre via google - og som det osse foreslåes, prøve med et andet design, og se om det giver dig en større ROI Jeg vil tilslutte mig Kirsten E, (er det vist) der skriver du nok skal gøre lidt mere ved dine tekste. Du kunne fx starte med at skrive, hvad du sælger, der hvor du skriver, man skal tilmelde sig nyhedsbrevet. Altså hvad din UVP er / hvorfor de lige skal handle med dig.
God vind |
mette1:Det er sjovt som alle siger siger det trænger til en kærlig hånd. Det er slet ikke hvad jeg hører fra mine kunder.
Hvis de ikke kunne lide dit design handlede de jo nok et andet sted. Har du spurgt dem der IKKE blev kunder, hvad de synes om designet? I sidste ende er det et spørgsmål om konverteringsrate. Hvis stagnation er uacceptabelt kommer du ikke ud over at få nye kunder i butikken. Jeg siger ikke at designet er galt til målgruppen, men har du undersøgt hvad der virker bedst?
/Jesper