Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop hvordan

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder hårdt på at få mere succes med min webshop. Jeg har et salg der er stagneret. Ikke at det er dårligt men da jeg læste erhvervsøkonomi på universitetet lærte vi at stå stille det er det samme som at gå tilbage. Alle andre gør deres ypperste for at gå fremad så det VIL/SKAL jeg også

 JEg har købt Brian Brandt ebog.. webshop hvordan. Så må jeg se om der er nogle gode fif jeg kan tage til mig. Lige nu der er printeren på overarbejde. :)

Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 Har du et link til din shop? så kunne folk jo komme med lidt kritik :), held og lykke med læsningen...

Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

ja da. jeg har vuffershoppen.dk

 

En side jeg har forsøgt at holde sådan lidt "hyggelig". Jeg har via mails fra mine kunder, læst at de synes om det.

 

Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke, hvor meget energi Brian bruger på emnet i sin bog, men din shop kunne trænge til en kærlig hånd mht. søgemaskineoptimering.

Din side dukker ikke op på de første sider på en stribe relaterede søgninger på Google. Hvis du får ændret det, vil der komme en del flere besøgende forbi din shop. 

Nogle unikke og passende titler på siderne vil være en god begyndelse. F.eks. sådan at titlen på siden om foder til hunde hedder "Foder til hunde" i stedet for "vuffershoppen.dk".

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja teknisk søgemaskineoptimering og et nyt design ville helt sikkert hjælpe meget.

Dit meta description tag er "dyrhandel" jeg vidste godt hunde var dyre men ligefrem en dyr handel Big Smile

Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sjovt som alle siger siger det trænger til en kærlig hånd. Det er slet ikke hvad jeg hører fra mine kunder.

Jeg ved da godt der er nogle der er mere kyndige i deres vurderinger, men i sidste ende er det jo kunderne det handler om.

Jeg skal helt sikkert have lave om i min adwords, jeg har forsøgt med en tilbudskampagne på et specifik produkt og kan se på mine statistikker det er vejen frem.

Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

mette1:
Det er sjovt som alle siger siger det trænger til en kærlig hånd. Det er slet ikke hvad jeg hører fra mine kunder.

 Nu bad du jo ligerem om vurderinger :). Det er jo godt at dine kunder er glade og tilfredse, men det må da først og fremmest være for de produkter du leverer, for din side har virkelig mange typiske fejl. Læs evt. Thorborgs E-pusher, det vil nok hjælpe dig noget af vejen. For at være lidt grov, så burde du egentlig være glad, for din shop er så håbløs at du i høj grad har en øget omsætning foran dig, hvis du altså gør noget ved de punkter som folk er flinke til at hjælpe med.

Hvis jeg var dig, ville jeg koncentrere mig om din hjememside, til den er topgearet til at modtage kunder før du smider mange flere penge i adwords. Men du har vel sporring på, så du kan nok bedre end "os" se om din ROI er god nok.

mette1:
Jeg ved da godt der er nogle der er mere kyndige i deres vurderinger, men i sidste ende er det jo kunderne det handler om.

Du har helt ret her, hvem vil ikke hellere have en grim hjemmeside der sælger godt, end en flot der ikke sælger. Der er bare den detalje, at som min. så kræver det ihvert fald at du tester det.

 

Jimmy

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare for at uddybe, så handler den kærlige hånd jeg foreslår jo egentlig ikke så meget om selve butikken og dens funktionalitet overfor brugerne.

Det går ud på, at gøre den lidt mere venlig overfor søgemaskinerne, så flere brugere finder vej til butikken i første omgang. Jeg har slet ikke taget stilling til selve butikken opbygning og udseende.

Pt. gætter jeg på, at du får meget få kunder via almindelige søgninger på google. Det kan der formentlig ændres på, hvis du finjusterer lidt på din butik og bruger en smule energi på at få nogle links oveni.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mette

Jeg har set lidt på din butik, og har nogle kommentarer:

Søgemaskine-optimering: Det har jeg ikke forstand på, men umiddelbart skal du nok prøve at formulere dig lidt bredere end 'hund og kat' - jeg kan se, at du også har andre ting (til gnavere og fisk), og hvis jeg ledte efter noget til fisk, ville jeg nok ikke prøve 'vuffershoppen'. Prøv at få lidt mere tekst ind her - fx 'ting til hunde, katte og andre kæledyr'

Mht. design: Min shop har fået umanerlig megen negativ omtale i dette forum mht. design. Det får nu ikke mig til at ryste på hånden - mit design appellerer til MIN målgruppe, og jeg har virkelig gode vækstrater. Så når du har positive tilbagemeldinger fra dine kunder, synes jeg, du skal holde fast i det. For det handler jo om målgruppen, og nogle målgrupper trives bedst med et lidt konservativt design.

Mange debatter om design her på siden handler om 'jeg synes - hvad appellerer til mig', og det er i virkeligheden rasende uinteressant - det handler om målgruppen, og hvad appellerer til målgruppen. Og der er nu engang forskel på målgrupperne for fx technomusik og hundefoder - noget mange glemmer.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:
Mange debatter om design her på siden handler om 'jeg synes - hvad appellerer til mig', og det er i virkeligheden rasende uinteressant - det handler om målgruppen, og hvad appellerer til målgruppen. Og der er nu engang forskel på målgrupperne for fx technomusik og hundefoder - noget mange glemmer.

Du glemmer også at læse hvad der bliver skrevet. Jeg skriver at som minimum må du da lave en splittest for at se om ikke et andet, eller andre typer designs kan sælge mere!

 

Jimmy

 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)