Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Import fra Kina og Asien

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hey Allesammen....

Har kigget lidt rundt på nettet, og har besluttet at jeg vil prøve at importere nogle forskellige ting hjem fra kina og asien.

det jeg primært vil importere er elektronik, computer hardware og gadgets.

Har kigget lidt på nogle forskellige hjemme side, og vil lige høre jeres mening om dem

www.globalsourcesdirect.com - Fin hjemmeside, syntes den ser pålidelig ud......

www.chinavasion.com - fin hjemmeside, har bare læst at nogle er blevet snydt der inde....

 www.alibaba.com - Fin hjemmeside, men kan ikke lide at der er fra forskellige leverandøre, det ser ud til at være en underlig måde man bestiller vare på... 

 

Håber der er nogle der har noget erfaring om de hjemmesider jeg har skrevet, og hvis der er nogle andre der har god erfaring med nogle andre hjemmesider må i gerne skrive dem.....

 

MVH Allan B...... 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal huske at enhver kan oprette en profil på disse side. Så du skal passe på hvem du handler med. Prøv evt også www.made-in-china.com

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er mærkevarer du overvejer (mobiltelefoner, Ipods etc) så pas meget på, da der er store chancer for ikke at blive snydt eller modtage piratkopier istedet.

Alibaba er en af de største (hvis ikke den største) side og vælger man en "gold supplier" er chancen for at blive snydt ikke nær så stor. Jeg har selv bestilt fra flere forskellige leverøndører derindefra uden problemer.

....men brug din sunde fornuft, hvis du får er tilbudt der er for godt til at være sandt så er det måske også.

Ready for take-off? så besøg REJSE-TIPS

Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg rejser selv, vælger selv varen, pakker selv varen og får et spetitørfirma til at afhente varen på adressen, så er jeg viden om hvad og hvilken kvalitet jeg får og så er varen hjemme efter ca. 28 - 30 dage.

Jeg hader at blive snydt så derfor gør jeg det selv.

Mvh. Jan Sørensen

Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Att. Jan Sørensen

Hvor sælger du dine ting henne som du importere fra Kina så?

Med venlig hilsen Tøjky 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Er der efterhånden plads til flere hobby importører i lilla Danmark?

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan hjelpe deg, unnskyle meg, jeg kan ikke dansk. Jeg har bodde i Norge før,men jeg er kinesisk. Nå er jeg i Shanghai, en av de største byer i kina.

Hvil du vil importere fra kina, jeg kan hjelpe deg å finne hva du ønsker deg.

Bare gi meg en melding, hvis du er intereset: cathiecheng@hotmail.com (msn)

Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan hjelpe deg, unnskyle meg, jeg kan ikke dansk. Jeg har bodde i Norge før,men jeg er kinesisk. Nå er jeg i Shanghai, en av de største byer i kina. Hvil du vil importere fra kina, jeg kan hjelpe deg å finne hva du ønsker deg. Bare gi meg en melding, hvis du er intereset: cathiecheng@hotmail.com (msn)

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan en levendøre udenfor EU fortælle et produkts tarif nr - Hvis ja hvad hedder det på engelsk?

Og kan man brug det udenlandsk tafrin nr til regne told ud ?

 

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)