Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor til pølsevogn søges Unik ide haves.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg går med en unik ide til hvordan man kan lave en pølsevogn som vil give rigtig stor succes. Ideen er rigtig genial men på grund af manglende kapital har jeg ikke haft mulighed for og få indkøbt en pølsevogn til projektet.


Jeg søger derfor en investor som vil smide pengene til indkøb af pølsevogn i projektet og jeg vil derefter stå for resten.

 

Hvis du kunne have interesse og mest af alt er seriøs så kontakt mig endelig via en privat besked.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

 

Dette er en dobbelprofil, hvilket for det første er meget mærkeligt. (dog ikke et brud på nogen regler)

Du har snart søgt efter 15-20 investorer til forskellige projekter.

Det virker meget meget useriøst. Hvis dette projekt også kræver et lille beløb (dvs under 100.000 kr) så virker det altså meget mere seriøst at gå i banken (evt med din far) og så få investorer ind, når projektet vokser og rent faktisk er igang.

 

Derudover lukker der ikke pølsevogne hele tiden, så de bliver presset ud af markedet af pizzarier og lignende ?

Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Ja jeg har mange ideer til projekter. Det betyder ikke alle kommer igang mange af dem lægger jeg til side for så senere at kan og bruge dem.

 Hvis du ikke har noget fornuftigt og sige så lad venligst være med og skrive i min tråd. Man skulle jo nærmest tro du ser mig som en trussel for at kunne give dig konkurance siden du altid har så travlt med og skrive i mine tråde.

 Så hvis du kalder mig useriøs så er du ihvert fald også.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
lappa:

 Hvis du ikke har noget fornuftigt og sige så lad venligst være med og skrive i min tråd. Man skulle jo nærmest tro du ser mig som en trussel for at kunne give dig konkurance siden du altid har så travlt med og skrive i mine tråde.

 Så hvis du kalder mig useriøs så er du ihvert fald også.

Rolig nu. Jeg forstår godt Brian's indlæg og finder det meget fornuftigt, han prøver jo blot at hjælpe dig lidt. Det virker voldsomt at vi konstant skal se at du søger samarbejdspartnere eller investorer til et eller andet nyt her inde, uden at vi ser nogen resultater, og kan muligvis efterlade nogen med det indtryk at Amino er et useriøst sted at søge efter den slags (hvilket det bestemt ikke er), og derfor skræmme andre. For din egen og vores andres skyld ville det være en god ide at begrænse den slags. Du risikerer jo også at skræmme potentielle samarbejdspartnere og investorer væk, hvis de kigger på mængden af søgninger du har lavet tidligere.
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tvivler på han er bange for konkurrence fra en der ikke kan stave til det :)

Besides hvis DU ser på alle former for konstruktiv kritik på samme måde er det vidst nærmest dig der er bange....

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ikke bange for konkurrence, jeg arbejder ikke indenfor musikarrangementer, auktioner, skrot, pølsevogne, iværksætterportaler, billedredigering, webdesign, salg af elektronik, outsourcing af kundeservice.

Jeg tror bare at du vil vinde en del ved at komme ordentligt igang med ET projekt og bevise for alle (også potentielle investorer) at du ikke har det hele i munden.

 

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må tilslutte mig Brian...

 

Mark, du søger efter investorer mindst et par gange i måneden - dette er med til at give dig et meget dårligt "omdømme" idet, man får de tanker at "Hans projekter bliver aldrig til noget alligevel, så jeg vil ikke være investor".

 Mange af dine projekter lyder spændende, men du arbejder desværre ikke hårdt nok med dem, du bør fokusere meget mere på ét projekt istedet for at sprede dig over så mange forskellige. Dette vil helt sikkert gavne både din søgen og iværksætterkarriere.

 

No bad feelings, det skal ses konstruktivt... 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der vel ikke nogen der vil skyde penge i nogle af hans indlæg. Jeg synes dog hans indlæg er underholdende. Big Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må være din til dato længste kommentar Remy ;-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg er en mand af få ord...hehe

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)