Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pladeselskab - tøj/Computerspil/sprut investor søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, så er tiden kommet til mig -  og til at søge hjælp.

Jeg ejer et pladeselskab sammen med nogen andre og inden længe, skal et nyt talent lanceres. Dog skal alt være lidt anderledes istedet for den gamle trædemølle (Indspille en plade, ud og spille gigs, radio, TV Reklame, bla bla bla), bandet er super rå og super monster seje! Nu har jeg efterhånden hørt nogen demoer i mit liv men disse fyre overgår alt. De er sgu heller ikke lige sådan at lege med som så mange andre - og det er fedt. De vil have alternativ markedsføring!
De spiller Rock''n''Roll så det basker, bruger kvinder på scenerne og udlever drømmen max. Vi kaster 200.000 kr efter dem, men det skal gøres på deres måde - den rigtige måde, hvilke er cool.  Dont worry, de bliver store end størrer. De er parat til at gå hele vejen og der er vist ingen tvivl om at de kommer til at sælge plader.
 
Tre ting søges:
 
1. Jeg søger en/flere der skal til, at lancere (eller allerede har) en tøjkollektion, nyt tøjmærke der appelere til de rå fyre, noget der signalere Rock''N''Roll, noget der sparker røv og ikke er for kvinder og poptøser. Noget hårdt! Og det skal ikke være en online butik. Jeg forestiller mig du har en kæde eller et par store butikker, hvor disse fyre kan tage rundt og give koncerter i. Folk skal tænke på DIT tøjmærke når de spiller live!. Alt skal kulminere samtidig med deres musikvideo, deres plade på gaden og alt dét dér. Hvilke er til efteråret.
 
2. Du/I sidder og arbejder med et computerspil der omhandler krig, vold og action (sorry, men det kan altså ikke være et blødt Pacman spil) og stadig mangler et fedt musikriff i spillet når det går stærkt. Du satser på at lancere spillet i løbet af i år. Forhåbentlig kan vi lave samme deal med at de spiller live i computerforretningerne med dit spil omkring dem.
 
3. Du arbejder inden for Sprut/alkohol sektoren og ønsker et nyt hårdt look i medierne. Disse drenge giver den gas, og de lever den drøm ud, som vi andre sidder og drømmer om når vi holder lillemor i hånden, i sofaen, til "Kampen om den røde ko". Du skal måske til at markedsfører dig i blade, magasiner, dagblade el. lign og savner "den ægte varer" - både live og off stage.
 
Andre ideer er selvfølgelig også velkommen!
 
Kast mig en mail med dine idéer.
 
Mvh
Ik
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Blogger & Tekstforfatter

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Seriøst går de med til de 3 ting du nævner der ?

Har du set den video med Foo Fighters før hvor de gør pis med Mentos "The freshmaker" Ved ikke hvorfor jeg kom til at tænke på den ;)

Men at være så rå som du siger de er, men aligevel sættes i bås, med noget tøj fra en stor kæde, sidde og flippe til et computer spil, og drikke den rigtige øl. Det lyder som Keld og Hilda som skal på promotion. Og ikke særlig alternativt.

De 3 ting vil du nok kunne få trumfet igennem hos de fleste, som ønsker sine 10 min of fame.

Skal du igennem med en alternativ måde så skal der noget andet til, er sikker på dine 3 forslag sagtens kan sælge, men det skiller sig ikke ud.

Hvad der gør ved jeg ikke, det meste er vel snart prøvet i musik branchen.

Men stå at fyrre den af for vildt i alle Jack & Jones buikker (et eksempel kender ikke til tøj til de rå fyre) men en Albani pilsner i hånden og Hitman på storskærm, virker nærmest komisk i mine ører, men måske bare mig, som ikke kan se det ny tænkene og fede i det ;)

Hvad er det for et pladeselskab det drejer sig om ?

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mk

fint du svarer, men du latterligør det en smule. Nu er der jo heldigvis federe tøj end din foretrukne poppet Jack & Jones. Albani Øllen har aldrig været nævnt - jeg tænker på Sprut. Men hvis Albani øl er sprut for dig, jamen så er du sgu en heldig fætter
 
Og de skal nu ikke sidde og spille computerspil, ha ha..... de skal være musikken i et spil og ikke I hvilken som helst spil!  Hitman er faktisk det eneste der tænder mig i dit indlæg...... det nye Hitman.... det er sådan en vej jeg tænker på.
 
Op på hesten igen!

Blogger & Tekstforfatter

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Som jeg skrev så var det eksempel, som jo viser meget godt hvor latterligt det kunne blive, så læs det igennem igen, der må være noget du har misset :)

DAD bruger den rigtige Harley Davidson parfume, krydret med Harley John´s nye kolleksion af læder buks og Orla Frøsnapper vest. Husk at tøj købes hos Harley John. Harley John "The freshmaker"

Sorry kunne ikke lade være, men vil tro DAD aldrig ville være et af de mest sælgende danske band hvis de var kommet frem på baggrund af Harley John.

Men det kan somsagt godt være det mig som har misforstået det , har tænkt og tænkt men kan ikke associere med nogle produkter indenfor rocken når jeg tænker på de kunstnere jeg hører. Indenfor Rap og R&B bruges det meget dog, og det sælger :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder altid spændende. Har også arbejdet en del med musikbranchen. Der skal noget til for at slå igennem. Blandt andet PR - hvem varetager det??

1. Tror ikke I skal vælge et tøjmærke, men en tøjkæde - bestående af 3-4 butikker. Måske provinsiel for at skille sig ud fra mængden. Tjek aarhus.dk f.eks. for de trendy kæder. Ingen af de store kæder, Bestseller etc., vil gå ind i det.
2. Oplagt at kontakte IO Interactive og deres Hitman!
3. Foreslå Nox Network der står bag et par store diskotekskæder.
 
Men husk nu at tænke de tre punkter sammen i ét brand for bandet, for det er jo ret forskellige genrer. Tror måske man burde fokusere på en af dem.
 
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil opfordre dig til at droppe udtryk som, "bandet er super rå og super monster seje!" i markedsførings sammenhæng. Særligt hvis det er til unge mennesker. De er voldsomt af mode!

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/20/2006 1:13:52 PM Forfatter: venturepr
Lyder altid spændende. Har også arbejdet en del med musikbranchen. Der skal noget til for at slå igennem. Blandt andet PR - hvem varetager det?? 1. Tror ikke I skal vælge et tøjmærke, men en tøjkæde - bestående af 3-4 butikker. Måske provinsiel for at skille sig ud fra mængden. Tjek aarhus.dk f.eks. for de trendy kæder. Ingen af de store kæder, Bestseller etc., vil gå ind i det. 2. Oplagt at kontakte IO Interactive og deres Hitman! 3. Foreslå Nox Network der står bag et par store diskotekskæder.
Men husk nu at tænke de tre punkter sammen i ét brand for bandet, for det er jo ret forskellige genrer. Tror måske man burde fokusere på en af dem.
 
Meningen er også kun at satse et sted og ikke spredt. Men er hitman 2 ikke kommet på markedet? eller tænker du hvis de har et nyt et på trapperne?
 
Fortæl mig lidt mere om Nox Network, dem kender jeg ikke......lyder spændende.
 

Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Giv mig et ring på 87 34 21 01. Så kan vi snakkede videre...
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig!

Jeg susede lige forbi dit indlæg som jo desværre er lidt gammeltTongue Tied men jeg kan fortælle dig at hvis du leder efter et band med STIL og som kan komme til at sælge plader med den gamle rock`n Roll attitude så er det et band fra Aarhus der hedder Häze. de blander alt det gamle fede musik med nye fængende fede danske tekster så det end da lyder super proff

De er helt igennem "the real deal" selv de store spejlsolbriller har de med,det bli`r ikke  bedre hvi du spørger mig

Sats på demCool

Her er et link til en af deres fede musikvideoer

Mvh

Tommyrocks@live.dk

Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

 

...meget sjovt at læse et indlæg om sig selv...................men JA!!! Häze går altid "all in" Altid;-)

Hvis i er interesserede i bandet eller vil bruge os til noget så fang mig på facebook TommyRocks Johnsen

 

/TommyRockz

Häze

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)