Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem ved noget om Heino Frederiksen?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 19:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at indgå et sammenarbejde omkring et APS selskab med Heino Frederiksen. Han er revisor hos Boe Frederiksen.

Han har givet mig et tilbud om økonomisk hjælp til mit vagtfirma, ved at lave et anparts selskab, så jeg har mulighed for at købe alle anparter om 2 år.

 Men savner lidt baggrunds kendskab til hans person og forretnings metoder m. m.

 Han virker reel, men vil ikke risikerer at miste mit vagtfirma som jeg har nu.

Alle kommentarer, gode som dårlige er mest velkomne, så jeg kan være sikker i min sag.

Skal selvfølgelig have en god erfaren advokat til at se på den kontrakt vi skal lave. (kontakt mig gerne omkring det også)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

 Prøv at søge på hans navn på google, det plejer at give en god indikation af hvad der er skrevet om en person.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 19:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg har googlet ham, det var det første jeg gjorde, men ikke noget rigtigt konkret om ham.

Jeg håbede på at Martin Thorborg kendte ham måske. Den mand kender jo næsten alle iværksættere...hihi

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej BCC,

 

Hvis jeg var omtalte person og jeg fandt dette indlæg med forespørgsel på oplysninger om min person, så kan jeg forsikre dig at jeg øjeblikkeligt ville afbryde alt samarbejde omkring et fremtidigt selskab. Og det af 2 grunde. Dels er der åbenbart ikke den tillid imellem parterne, som der bør være inden man starter et sådant samarbejde - og for det andet er min personlige mening, at det er utrolig dårlig fremgangsmåde at bare smide et navn ind på et debatforum og vente på svar.

Hvis du vil undersøge manden, så må du vise lidt snilde og være diskret. Du kan forespørge hos venner og bekendte eller stille diskrete forespørgsler hos nogle der kender ham.

Dette - er bare forkert.!

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

er enig med Flemming - det er ikke god stil at undersøge folk på en så lidt diskret måde som denne.

Hilsen
Heino Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 00:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig - det er max dårlig stil at skrive hans fulde navn her og navnet på firmaet hvor han er ansat.

Ingen gør vel noget for dine blå øjnes skyld og mig bekendt slet ikke revisorer  - det er der heller ikke noget i vejen med, men du bør vel tænke at det er hans mål at tjene penge på dig og aftalen i er ved at indgå. 

Jeg kender dog ikke den pågældende mand og har aldrig hørt om ham. Jeg synes du skal slette hans navn fra dit indlæg hurtigst muligt.

Han mener vel han kan tjene penge på den deal han har foreslået dig?

Hvad skal du i det hele taget med et ApS og hvorfor skal revioren dog eje anparterne i 2 år?

Hvad skal han bidrage med? Han skal vel næppe være vagt?

Synes umiddelbart det lyder som en rigtig dårlig ide - kan du ikke bare låne nogen penge af banken i stedet?

Hvis man låner penge af HA og revisorer kommer der altid en regning på et tidspunkt ;-)

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 00:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg beklager meget at jeg bragte HF´s navn herinde, det var klart en tanketorsk fra min side.

Desværre kan jeg ikke redigerer i indlægget, så jeg må bede Admin om at slette indlægget.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 11:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

 Du må hellere se at få betalt 1.000,- DKK for at få slettet dette indlæg, inden din revisor googler sit eget navn.

 

Denne tråd vil med garanti være et af de første resultater, og jeg ville som de andre både tænde fuldstændig af, samt afbryde samarbejdet med det samme!

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

 Denne tråd er pt. nummer 4 på google... det går stærkt Smile

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sådan set enig med de øvrige. Men jeg synes det du beskriver lyder lidt underligt. Han vil lave et anpartsselskab til dig. Det er meget normalt at man ser investorer gå ind og hjælpe folk igang, men revisorerne plejer og bør også holde sig på neutral zone. Dvs man arbejder for sin kunde uden selv at have økonomiske interesser i det. Hvis det vi taler om her er at han vil yde dig økonomisk hjælp i form af kroner og øre så kan vi bare ikke tale om et revisor-kundeforhold. Så er han egentlig investor/privatperson. Handler det om at den økonomiske hjælp består af rådgivningshjælp er det en helt anden snak. 

Du skal uanset hvad manden måtte have af omdømme have en advokat til at hjælpe dig med og gennemse aftalegrundlaget som du selv siger. Det springende spørgsmål er jo hvad du skal give for anparterne om 2 år og hvilke øvrige betingelser som stilles. Medmindre du står overfor økonomisk kaos og det er et must at virksomheden tilføres midler ville jeg da beholde min virksomhed på egne hænder og så måske bare vente med at lave anpartsselskabet.      

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)