Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal en god multimediedesigner have i løn?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal sandsynligvis bruge en eller flere dygtige "multimediedesignere" til Redpitt (ny eHandels løsning på vej) meget snart til vores kontor i København.

Med "multimediedesigner" mener jeg ikke nødvendigvis folk der har lige den uddannelse, men nogle der kan både en del grafisk og lidt kodning, så de kan lave implementeringsopgaver på Redpitt for vores kunder fra A-Z. Typisk skal der laves noget design og så skal templates kodes, hvilket normalt er noget HTML, CSS og JavaScript (ikke server kode).

Hvad skal sådan en fætter have i løn her i København?

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel!

Alt afhænger naturligvis af erfaring..

Men 30 - 40 skal du af med. Jeg er ren frontender og ligger lige midt i +..

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder lidt i den tunge ende :)
Vi snakker altså bare almindelig front-end kodning og grafik. De kan vel ike ligge på samme niveau som erfarne, tungere, programmører?

Det er fast job vi snakker om - altså ikke freelance :)

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

22-26 kilo. Og der er masser af dem.

Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel Jobindex.dk (- Tjek din løn) giver altid en god indikation om hvad en evt. medarbejder forventer at få i løn. 30-40.000 er helt hen i vejret. Til den pris kunne du jo få en akademiker.
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart vil jeg sige 25.000 - 28.000 kr. (lidt mindre i jylland)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Pris og kvalitet hænger ret godt sammen her. :)

 for 22-26 får du altså ikke en som hurtigt, godt og stabilt levere det stykke arbejde du beder ham om. Det tror jeg ikke på. Prove me wrong.

Ps. Er selv udvikler.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, tja, efter jeg har fået kontrolleret jobindex selv, må jeg jo konstatere at de ligger i midten af 20´erne+.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler jo om udbud og efterspørgsel.

Du får som regel også hvad du betaler for. En stilling handler dog sjældent om løn alene, så det er også vigtigt at vurdere hvilke fordele du som arbejdsgiver tilbyder i forhold til andre arbejdsgivere.

Taler du om løn i 20.000'erne, så vil en lønstigning dog vægte meget højere hos medarbejderen, end hvis du taler om løn i 30.000'erne.

Er det en værdi i sig selv, at være ansat hos selveste DeMib? Eller tæller det negativt? Surprise Er der mulighed for udvikling, uddannelse, forfremmelse, hvilke kolleger skal der samarbejdes med, hvilke opgaver arbejdes der på, hvilke kunder arbejdes der for, etc.

Mange hilsner,
Martin E. Jensen

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange tilbagemeldinger! :)

Hvis der er nogle her, der kunne tænke sig et sådan job, så må du meget gerne skrive til mig på job@redpitt.com - vi regner som sagt med at vi skal bruge sådan en mand eller flere indenfor meget kort tid. Der kommer et officielt opslag snart - men sender du noget til mig nu, kommer du jo foran alle andre :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)