Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Connect Resource Agency

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Firmaet er i tvangsopløsning hvilket dog ikke stopper dets ejer i at fortsætte hans business såsom at ansætte folk som hans efterfølgende ikke betaler da der jo ikke er nogen penge. Disse folk kan ikke få deres løn fra Lønsmodtagernes Garantifond da han ikke er villig til at sætte det i betalingsstandsning.

Det er slående at han d.1.10.2007 opretter et nyt enkeltmandsfirma kaldet Connekt (ja bevidst stavefejl) som fortsætter på samme addresse og med samme hjemmeside. Og dette er langt fra første gang hans laver dette nummer.

D. 02.08 2005 går et andet af hans firmaer konkurs.................og ja you guessed it. Firmaet hed minsanten også noget med Connect.  I dette tilfælde Connect IT Rkruttering som dukker op igen som bi-navn d.25.08.2007 til hans næste forretning Connect Resource Agency.

En Google søgning kommer med følgende svar : http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=2&conference=346&posting=1285878 hvor en tidligere konsulent beretter om udeståender for en million.

På dette link ( primby.blogspot.com) kan man læse om en engelsk it-kontrakter der er blevet lokket til Dk af sammefirma og ligeså har haft uheldige oplevelser.

Virksomhedsoplysningerne stammer fra CVR registret samt fra egne oplevelser som ansat for Connect Resource Agency. Da jeg ved at mange Amino brugere er inden for IT branchen synes jeg bare at i fortjente at få disse oplysninger således at I kan træffe jeres forretningsdispositioner på et fornuftig grundlag og ikke begår samme fejl som jeg har gjort.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)