Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Weber-trading ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 1. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

ÆV !! Han har vist fundet en kæreste  - og de (oprettet I hendes navn) har sammen xxx

Jeg er simpelthen så tosset -de kom forbi os for at hente lidt forskelligt til en værdi af knap 5000,- - vi har stadig ikke set skyggen af betaling, og det på trods af at vi har været forbi deres adresse i xxx med kopi af følgeseddel og faktura mm. Det bar lidt præg af at der ikke pt. var nogen der boede på adressen... :-(

Ifølge pålidelig kilde er der gjort krav til dem osv. - der er altså intet af værdi tilbage.

De svarer hverken på mail - deres mobiler eller gennem facebook (hvor jeg forøvrigt ret hurtigt blev blokeret af dem begge)..
Hvad fanden er det for en  åndsvag opførsel - vi handler gerne med lokale, og har drevet virksomhed i området i flere år - jeg har aldrig oplevet noget lignende!

Det kan - grundet beløbets størrelse, ikke betale sig at gå videre med sagen gennem advokat og den vej, da advokatomkostningerne langt vil overstige de små 5000,- som det jo drejer sig om. Det lader også til ift. denne tråd at han/de har taget røven på folk i snart 10 år??! Jeg synes det er så frustrerende for mindre virksomheder at der går den slags folk omkring, det er sq ikke i orden at der er nogen der ikke vil betale. Havde det været en privatperson der var kørt af sted med nogle varer, så havde vi jo meldt ham til politiet, men det kan man ikke engang fordi det er en enkeltmandsvirksomhed. Hvad skal man stille op ift. den slags??

Men ja, mit vrede indlæg ender så bare med en  advarsel - lad være med at købe af/ sælge til xxx, Jan Weber Lundaa eller xxx, for den slags tyvagtige enkeltmandsvirksomheder skal der absolut ikke støttes op om.

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikken noget møg at høre...

Desværre kan du ligeså godt forsøge at glemme sagen, og ikke spilde mere krudt på den - du får nok aldrig dine penge..
Fint med en advarsel til andre.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner

Jeg forstår jeres frustration, men det er ikke lovligt for jer at hænge folk ud offentligt og sletter vi det ikke, får vi selv en bøde.
Så navne er slettet og lad venligst være med at skrive flere firmanavne eller personnavne. I må tage det gennem retssystemet.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 9. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej han et flyttet fra sit hjem herude rygtet siger han et i Holstebro.

Tilmeldt 9. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Han er ikke gift med BW mere og har ikke været det i flere år så hold hende udenfor

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)