Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Weber-trading ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er desværre løbet ind i en kedelig sag. Er sikkert en klassiker, men en af mine nye kunder fik på kort tid lagt 3 gode ordrer, og i min iver for at møde leveringskrav og yde super service omkring tidspunkt fik jeg ikke modtaget mine normale 50 % inden levering.

Nu er kunden pludselig umulig at komme i kontakt med, har prøvet tlf. mail og brev.

Kører normal rykker procedure, men er sgu godt tirret efterhånden... Er der nogen som har erfaringer med at møde op fysisk på kundens adresse ? 

Hilsen

Christian
PACK2

Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender det godt! En klassiker!

Jeg har også en del penge til gode hos xxx... De bliver inden weekenden kontaktet af min inkasso advokat!

Mvh. Michael Jørgensen

Carlite.dk

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 19. Mar 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm - også mig - fan...... også - men de er også på vej til inkasso herfra.

Så må vi se om Jan har noget af værdi, når nu vi har handlet med et personligt ejet selskab..........

MVH
Morten.

www.lystrupit.dk og www.denrundebutik.dk

 

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ret vildt at lave sådan nogle finter med et personligt selskab, ham xxx er en modig mand. 

Ringer i også forgæves på begge numre ?

Fra Lystrup
Tilmeldt 19. Mar 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det må du nok sige - jeg vil i hvert fald hænge mig fast i ham og hans til sidste blodsdråbe.

Jeg vil ihvertfald ikke lade nogen tage r.... på mig ustraffet - ()&#%#%¤()%&#)="=!!!

Jeg søgte lige på både Lindaa og Birgitte Weber på statstidende, og der var ingenting, så enten er de amatører, eller også virkelig gode :-(

Vi må jo efter dem.

MVH

Morten.

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja de er blevet meget tavse.

Godt det er personlig eget, han kommer til at miste alt hvad han ejer.

Jeg giver ikke op, er både sendt til incasso samt politi anmeldt.

Fra Lystrup
Tilmeldt 19. Mar 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg besøgte lige vores fælles ven idag - det tror jeg nok overraskede ham en smule.

Han var lynhurtig henne ved min bil, gav hånd og præsenterede sig som "Jan" - Han er en spinkel gut på ca. 30, og det virkede næsten for troværdigt, så jeg tror ikke på gutten over en dørtærskel, men han er bestemt ikke i tvivl om, at jeg mente, at han havde overtrådt min grænse for hvad man kan tillade sig. - Bl.a. fik han at vide at "jeg ville strippe ham for hans sidste par underhylere, hvis det blev nødvendigt".

Omvendt så er manden jo tilgængelig, så vi kunne jo aftale et møde hos manden - det kan vi jo diskutere på e-mail.
Jeg håber bare, at han ejer huset, så for så får han kærligheden at føle, hvis ikke knasterne falder.

Jeg vil tro, at det faktisk er deres hus - set i lyset af at han var i haven på fuld skrue med mere end bare en hakke.
Han tullede rundt i haven med en container flis, en greb, trillebør og en ældre herre, der godt kunne være Jans far.

MVH

Morten.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skriv endelig hvis det lykkeds at få fat i dem og hvis i får nogle penge ud af det...

Vi skal også til at igang med at rykke, så det er jo bare fantastisk... Håber virkelig der er nogle som bliver redet af denne debat!

 Mvh

Martin

Fra Lystrup
Tilmeldt 19. Mar 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

I dag dukkede der 4 kasser op med de fleste af vores varer - jeg tror det hjalp at kigge forbi ham.

Der mangler dog nogle, som han lovede at betale for senest 1. maj. Så må vi se om det holder vand.

Vi fik ca. 70% tilbage, men er stadig på nakken af ham.

MVH

Morten.

Tilmeldt 13. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

xxx er desværre stadigvæk aktiv og har ikke ændret adfærd

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)