Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Infoclient CRM?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere...

Er der nogen der har erfaring med Infoclient CRM ? www.infoclient.dk
 
Overvejer at implementere det i virksomheden, men vil gerne lige høre om gode / dårlige erfaringer inden vi investerer i det!
 
For at tråden ikke skal gå helt kold hvis ingen har erfaringer med Infoclient, så modtages eventuelle forslag til andre systemer også gerne... Som udgangspunkt skal systemet bruges på to arbejdsstationer. Vi har server hvor det kan køre fra hvis ikke det er webbaseret og hostet ude i byen. Sidst men ikke mindst er pris også en faktor (som så ofte). Brugervenlighed er også et must, så vi ikke skal læse en bibel for at kunne udnytte systemet...
 
Ser frem til at høre fra jer
 
Lars 

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/16/2006 9:59:09 AM Forfatter:Lars
For at tråden ikke skal gå helt kold hvis ingen har erfaringer med Infoclient, så modtages eventuelle forslag til andre systemer også gerne...
 


Når du nu selv lægger op til det, vil jeg komme med lidt skamløs reklame

Kig forbi www.b2bcrm.dk og se lidt om vores webbaserede system. Bestil evt. en demoversion og leg selv med det.
Som du vil kunne se, så er prisen ikke det store tema ;)

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/16/2006 9:59:09 AM Forfatter:Lars fficeffice" />

 

Overvejer at implementere det i virksomheden, men vil gerne lige høre om gode / dårlige erfaringer inden vi investerer i det!

 

For at tråden ikke skal gå helt kold hvis ingen har erfaringer med Infoclient, så modtages eventuelle forslag til andre systemer også gerne...

Jeg har ingen erfaring med Infoclient CRM, men jeg vil anbefale dig at tage et kig på www.channelcrm.dk.

 

Webbaseret CRM holder jeg mig langt væk fra. For det første er hastigheden på systemet afhængig af en del forskellige faktorer, såsom kodens kvalitet, flaskehalse på nettet og egen forbindelse osv. De er sjældent videre hurtige og det er temmelig belastende at sidde med et langsomt system, når man f.eks. indtaster data imens man har en kunde i røret.  

 

ChannelCRM køber jeg selv 5 licenser til senere på måneden. Det kombinerer jeg med TDC Markedsdata, som ChannelCRM har et temmelig godt tilbud på (fordi de rammer et marked TDC ellers ikke når ifølge en sælger hos TDC, men det var vist bare udenom snak, der skulle undskylde hans pris, der var ca. 5.000 kr. højere).

 

Fordelen ved den kombination er, at dine sælgere kan hente oplysninger direkte fra TDC Markedsdata fra CRM systemet. Dvs. du skal ikke til at hente tabulatorseperarede filer, der skal vaskes for dubletter osv. Du slipper for dubletter og en fandens masse dobbeltarbejde, da dine sælgere kan opdatere data selv løbende.

 

Fra København
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg har en lille smule erfaring med Infoclient. Til helt små virksomheder kan det sagtens bruges og fungerer fint til registrering af leads og korrespondance med kunder. Fordelen er at det er meget simpelt at bruge, hvilket i mange tilfælde er mere vigtigt frem for mange funktioner der alligevel aldrig bruges. Uden at vide det gætter jeg på, at systemet ikke er professionelt nok til større virksomheder.
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/16/2006 11:41:20 AM Forfatter: Lasse H. Kristiansen

Jeg har ingen erfaring med Infoclient CRM, men jeg vil anbefale dig at tage et kig på www.channelcrm.dk.fficeffice" />

Webbaseret CRM holder jeg mig langt væk fra. For det første er hastigheden på systemet afhængig af en del forskellige faktorer, såsom kodens kvalitet, flaskehalse på nettet og egen forbindelse osv. De er sjældent videre hurtige og det er temmelig belastende at sidde med et langsomt system, når man f.eks. indtaster data imens man har en kunde i røret.

 



Udtaler mig ikke om konkurrenter og er ikke ude på at dreje dette emne helt væk, men må lige sige noget til ovenstående! Det med hastigheden er en skrøne. Det self rigtigt at "slam" kode ikke er godt for hastigheden, men hvis f.eks vi gik ud og lavede en løsning, der var langsom ville vi ikke have et produk,t der på nogen måde er konkurrencedygtigt. Faktisk så siger mange af vores kunder, at de oplever systemet hurtigere end deres foregående CRM software. Man skal jo huske på, at det at åbne en browser ikke kræver ret meget kraft fra computeren. Hvorimod software ofte vil kræve mere "kraft" fra din PC. Igen kommer det self også an på om koden er hensigtsmæssig.

Har prøvet rigtig mange webbaserede CRM systemer og kun ganske få var langsommere end man kan forvente.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/16/2006 11:52:58 AM Forfatter: Casper Sigaard
Dato: 3/16/2006 11:41:20 AM Forfatter: Lasse H. Kristiansen Jeg har ingen erfaring med Infoclient CRM, men jeg vil anbefale dig at tage et kig på www.channelcrm.dk.fficeffice" />

Webbaseret CRM holder jeg mig langt væk fra. For det første er hastigheden på systemet afhængig af en del forskellige faktorer, såsom kodens kvalitet, flaskehalse på nettet og egen forbindelse osv. De er sjældent videre hurtige og det er temmelig belastende at sidde med et langsomt system, når man f.eks. indtaster data imens man har en kunde i røret.

Udtaler mig ikke om konkurrenter og er ikke ude på at dreje dette emne helt væk, men må lige sige noget til ovenstående! Det med hastigheden er en skrøne. Det self rigtigt at ''slam'' kode ikke er godt for hastigheden, men hvis f.eks vi gik ud og lavede en løsning, der var langsom ville vi ikke have et produk,t der på nogen måde er konkurrencedygtigt. Faktisk så siger mange af vores kunder, at de oplever systemet hurtigere end deres foregående CRM software. Man skal jo huske på, at det at åbne en browser ikke kræver ret meget kraft fra computeren. Hvorimod software ofte vil kræve mere ''kraft'' fra din PC. Igen kommer det self også an på om koden er hensigtsmæssig. Har prøvet rigtig mange webbaserede CRM systemer og kun ganske få var langsommere end man kan forvente.

Hej Casper,
 
Jeg har siddet med jeres system og jeg beklager, men det er alt, alt for simpelt til de fleste virksomheder. Det er fint til de helt små virksomheder, der kun har behov for at holde styr på de mest basale data i en mindre kundedatabase.
 
Og hastigheden er altså langt hurtigere på de fleste client/server systemer. De fleste sælgere har desuden altid deres CRM system kørende, da det er et vitalt redskab i deres arbejdsdag, så om det tager 2 eller 8 sekunder at starte op første gang har ikke den store betydning. Det er hastigheden på "kald" til databasen osv., der har noget at sige.
 
Client/serverbaseret CRM kan være langsomt, ingen tvivl om det. TDC bruger CDM i mange af deres salgsafdelinger og det kørte elendigt, da jeg var der, men så snakker vi også systemer, der bliver brugt af flere tusinde medarbejdere på samme tid.
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Casper,
Jeg har siddet med jeres system og jeg beklager, men det er alt, alt for simpelt til de fleste virksomheder. Det er fint til de helt små virksomheder, der kun har behov for at holde styr på de mest basale data i en mindre kundedatabase.
Og hastigheden er altså langt hurtigere på de fleste client/server systemer. De fleste sælgere har desuden altid deres CRM system kørende, da det er et vitalt redskab i deres arbejdsdag, så om det tager 2 eller 8 sekunder at starte op første gang har ikke den store betydning. Det er hastigheden på ''kald'' til databasen osv., der har noget at sige.
Client/serverbaseret CRM kan være langsomt, ingen tvivl om det. TDC bruger CDM i mange af deres salgsafdelinger og det kørte elendigt, da jeg var der, men så snakker vi også systemer, der bliver brugt af flere tusinde medarbejdere på samme tid.



Enig, det er simpelt. Men det er også meningen. Men vi har flere større kunder med over 20 medarbejdere/brugere der elsker systemet lige netop derfor  Se evt. cases på vores side

Men er glad for du ikke sagde noget til hastigheden af b2bCRM. Til din information så tager det ca 0,5 sek at hente et lead frem i systemet - hvilket jeg ikke synes er dårligt

Har forfattet en lille artikel om herlighederne ved webbaseret CRM. Den er, selvfølgelig, meget farvet, men gælder som sådan for hostede CRM systemer generelt.

www.b2bcrm.dk/hvorfor.htm

Til Lars vil jeg sige, at han skal lede mere end 1-2-3 steder før han tager en beslutning ;)

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/16/2006 12:09:04 PM Forfatter: Casper Sigaard [QUOTE]

Til Lars vil jeg sige, at han skal lede mere end 1-2-3 steder før han tager en beslutning ;)
 
Jep, det har jeg også gjort og endte ved ChannelCRM efter, at have prøvet en gratis udgave af systemet og set diverse brugervideoer der igennem.
Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres feedback...

Kunne dog stadig godt tænke mig at høre fra folk med erfaringer med Infoclient!
 
Til Casper vil jeg sige at jeg vil se nærmere på dit system når jeg får et ledigt øjeblik og jeg er helt enig med dig i at man ikke skal vælge det "første og det bedste"... Så selvom det tager lidt længere tid er jeg opsat på at finde det helt rigtige system til virksomheden!
 
Christian: Tak for dit svar... En af mine bekymringer er også at systemet ikke er "professionelt" nok!
 
Lasse du skal også have tak for dit input med Channel CRM...
 
Lars
 

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)