Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan det koste? (hjemmeside)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer.

 

Jeg er i færd med at gøre lidt research for at finde ud af hvad det kan koste at lave en hjemmeside som jeg overvejer at få lavet.

Det er ikke noget rocket science projekt, men egentlig relativt simpelt.

Hjemmesiden skal have:

  • En offentlig bruger-funktion (login/password etc.)
  • En offentlig reklamerings/annonce funktion med tilknyttede kontaktinformationer etc. som kun registrerede brugere kan oprette og få kontakt oplysninger på.

 

Det er pretty much hovedessensen i hjemmesiden. Designet skal selvfølgelig være flot men stadig idiotsikret så alle kan bruge det.

Alt i alt, hvor meget tror I sådan et projekt vil koste?

 

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at bedømme hvor meget sådan et projekt vil koste. Det kommer meget an på hvem du får til at lave det... Priser kan variere i alt lige fra under 10.000 til over 100.000. Jeg vil foreslå dig at komme godt ind i nogle krese med freelance programmører og designere, for at få det billigst muligt. Jeg arbejder selv som freelance grafisk designer og har en masse programmerings-mæssige partnere som kan kode det du efterlyser.

   - Send mig evt. en mail mht. mere detaljeret information vedr. opgaven på: steffen@relationhouse.com

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 04:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Steffen.

Jeg sender dig lige en mail. Hvis du kender nogle folk (eller dig selv som du siger?) som kan sende mig lidt i den rigtige retning, så ville jeg værdsætte det utroligt meget. For som du selv siger, så er det lidt af en jungle når det kommer til priser. 

Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvordan disse funktioner skal virke, men jeg er rimelig sikker på jeg kan hjælpe dig.

Men du kan se priser på min hjemmeside, eller sende mig en pm/mail, så snakker vi om det.

Mvh Morten

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Ville bare lige anbefale Ronni fra RedWeb Som er utrolig dygtig. Og sender du ham en mail får du et uforpligtigende tilbud retur.

email@redweb.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)