Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en produktionsvirksomhed, som kan lave merch tøj (t-shirts, hoodies etc), med print.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg arbejder for en stor virksomhed, som skal til at lave en merch linje. Virksomheden er både baseret i dk og Dubai og har kunder i hele verden. Derfor søger vi en producent som:

- Har den bedste kvalitet af t-shirts, hoodies, track bukser etc. 

- KERNEN er at der skal PRINT på tøjet, derfor skal producenten kunne lave print (et plus ville også være brodering)

- At producenten kan dropshippe er 90% et must, men hører gerne mere hvis det ikke er en mulighed, men at producenten er super god (og ikke alt for dyr, men kvalitet er vigtigst).

Hvis du er en agent som kender til noget som kan være lighed det vi søger kontakt mig også meget gerne.

Dbh

N.R 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket antal drejer det sig om?

Og er det standard tøj som der jo findes rigtigt meget af

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46460
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

dropshippe over hele verden er noget rod hvor kunderne ofte nægtet modtagelse når de får regning fra told og moms inden varen udleveres + den type varer ofte kan leveres fra lager næsten dag til dag - hvor trykket så sker i det lokale land (og broderiet ofte) - http://johnhannover.blogspot.dk/2016/02/dropshipping.html 

Den type tøj produceres i hovedsag i Asien - og tyrkiet i alle former for kvaliteter

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John. 

Mange tak for insight på dropshipping, det vil jeg bestemt tage med mig i mine overvejelser! God weekend!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)