Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop: Kunder afhenter ikke varer sendt til pakkeshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop hvor vi nogle gange oplever, at kunderne ikke afhenter deres pakke i pakkeshoppen, fordi de ikke vil have produkterne alligevel.

Vi har gratis returnering, men anvender en returportal for at kunne holde styr på det. Vi ønsker derudover ikke at bruge tid på at hente pakken i pakkeshops, samt også ofte at ringe kunden op og høre om det rent faktisk er en returnering eller en fejl.

Hvordan håndterer man dette bedst? Og det er vel ikke unfair at skrive i betingelserne, at vi ikke accepterer returneringer på denne måde? Og accepterer kunderne dette eller bliver de utilfredse?

Jeg hjælper virksomheder med deres WordPress/WooCommerce udfordringer.
Mine priser starter fra 150 kr. Læs mere på www.emilrauhe.dk.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I mange webshops betaler kunder for returfragt ved uafhentet pakke. Også selvom returfragt i øvrigt er gratis. Så du bliver ikke den eneste webshop som har denne policy.

Hvis du vælger at tester dette, så vær MEGET tydelig med at refunderet beløb reduceres med returfragt ved uafhentet pakke. For ellers kan det udløse sure kunder, dårlige anmeldelser o.s.v. Og gem det ikke væk i salgs- og leveringsbetingelser (der skal det selvfølgelig også stå), men vis det tydeligt og vend det til noget positivt. Det er jo trods alt dig som er venlig og tilbyder gratis retur.

Tilmeldt 24. Aug 23
Indlæg ialt: 8
Fra  ChatbotAI Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes at det er meget fair så længe du skriver det i betingelserne, det gjorde jeg dengang jeg havde en webshop. Der var selvfølelig engang i mellem et par stykker som ikke syntes at det var fair, og det havde bare været på ferie eller kom med andre undskyldninger. Men langt de fleste var forstående overfor det :)
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)