Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner/CoFounder søges..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino.

Dette er måske ikke det rigtige fora, men nu prøver jeg da jeg ikke har haft heldet med mig andre steder..

Jeg søger en partner til opstart af virksomhed, helt fra bunden.

Min baggrund og motivation.
Jeg er en ung mand fra vest/sydjylland, på 31 år der længe har drømt om at starte som iværksætter, inden for den nærmeste årrække.
Derfor søger jeg en mediværksætter at dele denne rejse med, en jeg kan spare med, udvikle nye ideer med og sammen til sidst åbne et Aps.

Når jeg siger det formentlig ligger et par år ude i fremtiden at dette skal åbne, er det fordi jeg arbejder fuldtid ved siden af. Derfor kommer processen selvfølgelig til at tage lidt længere tid, men det måske også bedst.
Jeg er parat til at ligge al min fritid og vågne timer i projektet, samt hvad der end måtte kræves da dette er min helt store drøm.

Jeg søger en ligesindet, da jeg ikke kan finde sådan en person i mit netværk.

Findes der nogle herinde som kunne være interesseret, det kræver selvfølgelig nogle møder og samtaler inden vi ved om der er den rigtige kemi osv.
Er der nogle som har nogle gode råd til, hvor jeg ellers kan finde min perfekte med-iværksætter?
Tilmeldt 24. Aug 23
Indlæg ialt: 8
Fra  ChatbotAI Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej det lyder spændende, men jeg tror du bliver nød til at specifere mere for at kunne finde en partner.

Først og fremmest hvad er dine kompetencer?
Hvad er det for nogle virksomheder du vil starte, er det IT, Service, Rengøring?
Hvorfor skal man starte en forretning sammen med dig?

Jeg er programmør og bliver tit pitched om at være en partner i en virksomhed, og det er ikke altid særligt attraktivt. Fordi folk siger altid "JEG HAR RIGTIG GODE IDEER", "Det bliver rigtig stort!".

Men realiteten er jo at kun 42% af virksomheder overlever indenfor de første år, derfor skal der lidt mere til end "gode ideer" og høj selvtillid for at blive overtalt til at være en del af noget. Så hvis jeg var dig og vil finde en partner, ville jeg prøve at sælge mig selv mere og fortælle hvad du kan tilbyde andre.

Ellers ønsker jeg dig held og lykke med det, håber du finder en ideel partner :)
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)