Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter-partner søges til udvikling af kreativ bog med udgangspunkt i events og senere opstart af virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 17. Aug 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder med lys og lygte efter en iværksætterpartner!

Måske kunne det være dig der læser med? 

 

Helt kort så er jeg midt i skriveprocessen til en kreativ og fysisk bog, hvor udgangspunktet er events.

 

Grundformen er støbt, og meget tekst er allerede skrevet, men der er selvfølgelig plads til dine idéer, skriverier og input.

Derfor søger jeg også efter dig nu, inden næste step går i gang og bogen er skrevet færdig.

På den måde sikre det også, at vi deler samme vision og ikke mindst sigter mod det samme mål. Derudover er det område med god tilgang til flere nicher og rigtigt gode muligheder for vækst.

 

Grunden til at jeg eftersøger en partner frem for at gøre det alene er kort og godt at jeg ikke har lyst til at tage rejsen alene.

 

Jeg trives i samarbejde, det er spændende for mig på den måde, man kan sparre på og derved få anderledes idéer, perspektiver og løsninger.

Når vi er flere, har vi også helt naturlige flere forskellige kvalifikationer vi kan smide på bordet.

 

Jeg søger bevidst ikke efter specifikke professionelle kvalifikationer, da det personlige aspekt i en forretningspartner for mig er vigtigere - selvfølgelig skal der være faglighed, men jeg ser det personlige som det man kommer med, hvorimod de fleste faglige kvalifikationer kan man tilegne sig og tit hen ad vejen. Så indeholder din palet nogle af følgende egenskaber:

ambitiøs, engageret, effektiv, dynamisk, struktureret, humoristisk, pålidelig, udadvendt, teamplayer, ordenssans, detalje-orienteret, uhøjtidelig, nysgerrig, og mest af alt kreativ, så vil jeg meget gerne i kontakt med netop dig.

 

Så sidder du med lysten til at være en del af et iværksætterpartnerskab, med opbygning af virksomhed for øje, så kontakt mig endelig.

 

Jeg glæder mig til at høre fra dig

De bedste hilsner Cherina

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)