Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emballage - papkasser, pakketape og "fyld"?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg får brug for diverse størrelser papkasser, pakketape (evt. med logo) og "fyld" til beskyttelse af varerne.
Jeg har indhentet tilbud fra et dansk emballagefirma, men synes nok at priserne er temmelig høje.

Jeg håber derfor at der findes aminoer der har gode råd omkring indkøb af ovenstående til billige priser.
Er det billigere at købe i udlandet? Og hvor?
Findes der et billigt sted at købe pakketape med logo?
Hvad med diverse papkasser? Hvor er de billigst at købe?

Mht. fyld vil jeg meget gerne høre om jeres erfaringer med diverse plast, flamingo, skumgummi, strimler, luftposer.
Hvad beskytter bedst? 
Hvad er billigst i drift?
Kan man lease maskinerne der skal bruges til eks. luftposerne?

Mvh

Kenneth

 

Kenneth Madsen http:/www.dubuy.dk

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget tilfreds med min emballage fra jakodan.dk.

Hilsen Louise E

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Du er velkommen til at kontakte mig, så skal jeg nok vejlede dig mht. emballage.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt Jysk Kartonlager flere gange til papkasser, og deres priser er fine - du skal blot købe en del, da deres fragtpris er ret høj, hvis du bor på Sjælland - men ligeså snart du er oppe på 300 kasser +  er de absolut konkurrencedygtige.

Mvh Pernille

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth, kan du ikke prøve at skrive til mig på info@scandi-euro.com - hvad du mangler så vil jeg prøve nogle priser til dig..

Hej

Jesper

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Mht. kassefyld kommer det lidt an på, hvad du skal pakke og hvor mange pakker du skal pakke - og selvfølgelig hvilke produkter du pakker..
Jeg kan fortælle dig fordelene og ulemperne ved de produkter, vi har i sortimentet (http://www.jakodan.dk/shopview.asp?page=12&ct=41&prpg=30), andres produkter kender jeg ikke godt nok til at kommentere.

Luftpuder er geniale, hvis det ikke må fylde for meget på lageret. De er også nemme at bruge, og hvis det er en god maskine, er de hurtige at fylde og de er nemme at skaffe sig af med igen for kunden, og ikke dårlige for miljøet.
Ulempen er, at en god maskine er dyr at anskaffe - De kan leases, men hvis det skal kunne betale sig økonomisk, skal du bruge min. en rulle plast om måneden. Andre ulemper er at de kræver selvfølgelig et strømstik og man skal købe poserne hen af vejen.

Flamingofyld er meget dårligt for miljøet, da det indeholder olie - faktisk må man ikke smide det i en almindelig husholdnings-skraldspand, men det ved dine kunder sikkert ikke, så de gør det måske alligevel. Men det er nemt at håndtere og godt at fylde i kasserne. det beskytter godt og har den fordel frem for luftpuderne, at det kan komme ned i små sprækker/åbninger i kassen, hvilket kan være nødvendigt ved nogle produkter. Det kan også virke isolerende.

Biologisk kassefyld og flamingofyld er ca. lige godt at fylde i kasserne - den væsentligste forskel er, at det biologiske er miljøvenligt, da det er fremstillet af planterester. Du kan faktisk smide det i kompostbunken uden der sker noget ved det - og skulle det ske, at en af dine kunder ringer og siger, at deres barn er kommet til at spise en, kan du berolige dem med, at der ikke sker noget ved det - De kan faktisk spises, men smager ikke godt (og ja, jeg har prøvesmagt Wink)
Det biologiske fyld er lidt dyrere pr. sæk, tilgengæld er der lidt mere i sækkene.

Sizzlepak er ikke så økonomisk, men det ser flot ud og er anderledes - så hvis du vil gøre lidt ekstra ud af pakken, er det rigtig flot.
Det samme gælder træuld - disse er ikke så gode til fx. tekstiler og lign., da det kan hænge fast.

Hvis du er interesseret, vil jeg meget gerne lave et tilbud til dig på logotape osv.
Du kan se vores produkter her: www.jakodan.dk eller skrive til mig her: nina@jakodan.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi har et par store poser kassefyld af flamengo hvis det har nogen interesse. Vi har det i Karlslunde, Greve.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har produceret pakketape med logo for en del aminoer og vi vil da også gerne producere det til dig :)

Vi kan tilbyde skarpe priser, hurtig levering og vi hjælper gerne hvis grafikken lige skal finpudses og meget mere.

Du kan se mere på: TapeTrykkeriet.dk

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gode erfaringer med MC Emballage

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)