Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pension udbetaling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 16
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg ønsker at få lidt hjælp til at få et klart svar på om jeg kan hæve min pension eller ikke? Jeg har nemlig hørt at det er muligt og også med nogen som har gjort det, for at investere i andet. 

Får bare det svar at det kan jeg ikke, og kun muligt hvis jeg flytter ud af landet permanent eller bliver invalid. 

Jeg har fået nyt arbejde og det er ikke det samme pensionsselskab.

Min opsparing som er den jeg gerne vil have udbetalt ligger hos industriens pension men der bliver ikke indbetalt der længere, og tænker derfor at der ikke er nogen gældende aftale mere imellem virksomheden og pensionsselskabet ang. fastholdelse af opsparingen. Jeg skal indenfor 3 mdr finde ud af hvad der skal ske med pengene. 

nogen der har styr på det? har nemlig tidligere oplevet at de har sagt noget som ikke passer. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan scrolle ned og se hvilke grupper der umiddelbart kan søge førtidig betaling her Blanketter Industriens Pension  Du er ikke umiddelbart imellem og det vil også være en skidt ide, da det altid vil kræve 60% skat hvis man ellers kan førtids modtage, og det er langt mere end hvad du får ved at den står og yngler og din skat selv når du til den tid skal have det langt større beløb ud - som udgangspunkt

Generelt kan arbejdsgiverbetalte pension ikke bare førtids udbetales - 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Nov 16
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar John. 

Så det ikke en aftale mellem virksomhed og pensionselskab at de ikke kan udbetales? 

Jeg har bedre investeringsmuligheder, som ville genere et meget bedre afkast og derfor ønsker jeg at udbetale dem også med 60% skat. De ville være indhentet indenfor 5 år ihverfald. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

David93:

tak for svar John. 

Så det ikke en aftale mellem virksomhed og pensionselskab at de ikke kan udbetales? 

Jeg har bedre investeringsmuligheder, som ville genere et meget bedre afkast og derfor ønsker jeg at udbetale dem også med 60% skat. De ville være indhentet indenfor 5 år ihverfald. 

møder ofte nogen der tror de har bedre evner til investering end markedet - med samme risiko, men nej den kan ikke bare udbetales

vh  John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)