Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

oplysning af virksomhedens resultat på 0kr på oplysnintgskemaet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 22
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle sammen

Jeg lukkede min enkeltmandsvirksomhed i 2021 og havde ikke haft aktivitet i virksomheden hele året. Jeg har heller ikke hverken aktiver eller passiver i virksomheden

Før sommer prøvede jeg at oplyse virksomhedens resultat i mit oplysningskema ved at skrive 0 i rubrik 111 og 0 i rubrik 112. Samt regnskabsoplysninger osv.

Nu har jeg fået en rykker om at jeg ikke har oplyst virksomhedens resultat - men jeg kan ikke rigtig se hvad jeg kunne have gjort anderledes. Er det sådan her man oplyser et resultat på 0 kr, eller er der et andet trick?

På forhånd tak

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 609
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nemmeste er nok at ringe til Skat. De plejer at være flinke til at hjælpe.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du lukker kan du ikke kun skrive 0 men skal jo afkrydse at du har lukket under 2021 og her vil du så skulle redegøre for lukningen, herunder om alt du har købt og måske straksafskrevet til 0 nu er købt ud igen med moms - om varelager osv - ellers kan du ikke have lukket. Når du intet har haft, må det være let men der skal redegøres for det, for det er jo ret usædvanligt med total nul aktivitet. 
Selve 0 i 111 lyder korrekt men jeg tror at der mangler andet + du nok ikke har krydset af for lukket virksomhed i 2021 i den årsopgørelse

Skriv til skat ved at logge ind under kommunikation og spørg hvis du vil kontakt At ringe ende så ofte i misforståelse

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)