Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor/Makker søges.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Bak.

Mellem 60,000-125,000kr, er hvad det kræver for at få dette projekt på fødderne :)..

Geografisk har det ingen indflydelse, så længe de har de kvaliteter som kan bruges. Som er mere økonomisk, og erfaring med forretning.

Roi kan jeg ikke, da jeg ikke aner hvad det er :)..?

Håber det hjalp på det..

Online1

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Online1,

 

Du er stadig for upræcis - Der er altså en væsentlig forskel på 60K, og 125K - Du må sætte dig ned og lave nogle budgetter eller fremtidsplaner for hvad du regner med af omsætning, og omkostninger

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Har allerede begge, så behøver ikke at lave det!.

Jeg syntes det er præcist nok. Der er bare forskel på dem, hvis det er 60,000kr og 125,000kr.

Men det er noget jeg hellere vil snakke med om med personer som er interresseret. Da det er privat, og ikke skal stå her i forummet :)..

Alt omkring indtægt, omkostninger, osv er allerede lavet. Og vil blive sendt til de personer som melder sig på banen :)

Online1

Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er interesseret i det her projekt. Vil det være muligt, at du kan sende lidt mere grundig beskrivelse samt link til betasiden på ejer@schnellboote.dk?
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Email er allerede sendt.

Online1

Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er desværre nogle problemer med min e-mail, så jeg kan ikke sende e-mails afsted i øjeblikket, men kan du fortælle mig, hvem der tidligere har arbejdet på siden, og hvor langt vedkommende er nået? Og har du nogle flere informationer om den beta-sider, du nævner?
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Igen.

Kan ikke sige hvem der tidligere har arbejdet på det, da han selv vil stå som ukendt :).

Men det er nået lidt vej, der er dog stadig 1,5måned endnu til afslutning af det. Da jeg har ting som tager tid at forklare, da de er helt nye.

Jeg kan tage et screenshot at designet som jeg kan vise. Kan sagtens sendes over email, men vil hellere have hvis du kunne give mig din msn(hvis du har en)

Online1

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Online1,

 

Du skal også være velkommen til at sende al din materiale til mig, så kan jeg da give det et kig og se om jeg finder det intressant...

jesper@jjepsen.dk 

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jesper.

En mail er sendt med info omkring projektet.

Du kan læse det og svare tilbage på min email

Online1

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis..

 Synes du er ualmendelig modig og prøve og få andre på det her, eftersom du har taget både Michael og mig så meget i røven.

 Håber folk herinde er kloge nok til at tage denne advarsel alvorlig.

Dennis har haft et firma kørende med mig og en anden hvor han har taget os gevaldigt i røven!!!

Til folks opmærksomhed så hed han sennid herinde før, i kan jo prøve og se hvad for en feedback han har fået førhen.!

Pas på jeres penge og brug dem på noget mere seriøst.

 

 

 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)