Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slutafregning af kompensation: Tabt omsætning 9/3.20-31/8.20

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en IVS virksomhed, hvor jeg er blevet bedt om at indsende Slutafregning af kompensation: Tabt omsætning 9/3.20-31/8.20. 

1) Udgiften til revisor dækkes ikke af Erhvervsstyrelsen... er det ikke en fejl, da jeg har læst et sted at de dækker 80% af omkostningerne?

2) Jeg har det hele "klar" og kan sende det til revisoren, hvad bør en revisor koste til at lave Slutafregning af kompensation? 

3) Nogen der kender en revisor, der er villig til at tage opgaven? 

Slutafregning af kompensation: tabt omsætning

Din virksomhed har fået kompensation for tabt omsætning i perioden fra den 9. marts 2020 til og med den 31. august 2020.

Kompensationen er udbetalt på baggrund af dine oplysninger om forventningen til den periode, du har søgt kompensation for. Du skal nu indberette oplysninger om de faktiske forhold i perioden, så vi kan beregne det endelige kompensationsbeløb, du er berettiget til.

Frist: senest den 31. maj 2021.

Alle kompensationsordninger afregnes hver for sig og for afgrænsede perioder. Hvis du også har søgt kompensation for senere perioder eller fra andre kompensationsordninger, skriver vi særskilt, når det er tid til slutafregning af disse.

Revisorbistand

Din virksomhed skal have bistand fra en uafhængig, godkendt revisor. Revisoren skal bl.a. undersøge din virksomheds bogføring og faktiske omsætning i den periode, du har søgt kompensation for. Du skal selv vælge en revisor, der skal bistå med slutafregningen. Udgiften til revisor dækkes ikke af Erhvervsstyrelsen.

Sådan forløber slutafregningen

  1. Hent dokumentation for din omsætning i kompensationsperioden i form af fx udtræk fra regnskabsprogram, momsafregning eller kontoudtog.
  2. Indberet den faktiske omsætning og indsend dokumentationen og revisorerklæring på Virk.dk/slutafregning_selvstaendige_9marts.
  3. Erhvervsstyrelsen beregner, om du har fået udbetalt korrekt kompensation, om du skal tilbagebetale eller have yderligere kompensation. Det endelige beløb vil fremgå af din slutafregning, som vi sender til virksomhedens digitale postkasse.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kun til fastte omk hvor der er revisor krav til selve ansøgningen, at der er 80% dækning af revisor. 

umuligt at sige hvad det skal koste da det kan være meget individuelt - men vel fra 5-15.000 er absolut muligt

Jeg kender ikke lige nogen speciele med tid til sådan en opgaver her og nu

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tale om Bankkontoudtog med en enkel post :)  i hele perioden 9/3.20-31/8.20

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder let med tilhørende regnskab - og så er der jo reference perioden som vel også skal bekræftes 

Venlig hilsen John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)