Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vTiger CRM, plus/minus?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med aminoer. Jeg har forelsket mig lidt om ideen med et CRM system.

Ja der findes rigtig mange gode og fornuftige løsninger men jeg har fundet følgende som er gratis og har fået relativ positive kommentare med på vejen.

SugarCRM
vTiger

Jeg har kigget på begge og hælder mest til vTiger og har nu en lokal udgave kørende smukt og på dansk.

Men jeg søger nogen som har erfaring med dette system til at fortælle mig at det er den rigtig/forkerte CRM jeg vælger 

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Jeg er også på udkig efter et fornuftigt CRM-system, så er jeg er nysgerrig: Fandt du en fornuftig løsning? Vi har installeret SugarCRM på en dedikeret server, men jeg er i tvivl, om det er et fornuftigt system til vores behov. 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er spørgsmålet vel lidt hvad dit behov er?

Mange af de store systemer kan jo meget mere end de fleste virksomheder har brug for i det daglige.

Jeg har ihvertfald fundet en lille niche til mit crmsystem, som folk godt kan lide da det er knap så omfattende som mange andre store uoverskuelige systemer.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej. Jeg har også installeret ufattelig mange CRM systemer og tester frem og tilbage. og det var jo lækkert med pipelines etc. Men det jeg skulle bruge var en platform der kunne samle hvem havde snakket med hvem.

Det vi faldt ved, og idag benytter er http://highrisehq.com/ det kan de ting vi skal bruge og ikke mere og hvis vi får behov for mere er der addons systemer til det. Men indtil videre er jeg mere end tilfreds.

Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Jeg har også vtiger kørende og det har de funktioner, det skal have og heller ikke ret meget mere. Opsætningen var smertefri (har valgt at køre det lokalt). Jeg har dog netop set at de har en App til min Iphone, så jeg kan opdaterer og oprette kunder/aktiviteter etc via den, så der går nok ikke så længe, før at vtiger kommer til at kører på en server.

Jeg er meget begejstret for vtiger, og jeg har tidligere arbejdet med både Siebel, Mamut, Key Ballance, SuperOfiice, men taget i betragtning at vtiger er opensource, så har jeg kun gode erfarringer.

Mvh. Asger Plæhn, Hjelmkamera.dk 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)