Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt produkt - røgfri cigaret, cigar og pibe

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være at firmaet har agentur på det i hele Europa. Men i kraft af at flere fabrikker laver det samme produkt, er der ikke noget problem i at smide en email til fabrikkerne og bestille prøver og importere.

Når man har et agentur i hele Europa, vil et brand som f.eks., PRINCE, stadig kunne gå til samme fabrik og få sit eget PRINCE navn på, også kaldet OEM. De presser også citronen med salget af deres produkter i Europa, men igen, et nyt produkt på markedet, så derfor vil man jo som regel gerne tjene mange penge i starten.

Sjov ide, tror det er ca. et års tid siden jeg så det første gang i Kina, på en messe.

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er et pris eksempel, direkte fra en af fabrikkerne i Kina:

10Stks/50stks/100stks/1000stks/10000stks

38USD/32USD/30USD/26USD/23USD

 

ONESETS INCLUDINGcharger battery 2pcsCharger110-240V 1pcsCartridge 7pcs HIGH   2pcs  MIDEL  1pcs  LOW    1pcs  NO      1pcs

Og hjemmesiden er: http://www.electroniccigarette.cn/

Fabrikken er seriøs - og man kan købe i mindre antal.

GO WEEKEND - Amino´er Smile

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jarlskov:

Er det standard at der er så mange mennesker på Amino der er hooked på MLM, og som ser det som den eneste løsning i verden at være blant de første?

Det er ikke nødvendigvis af "det gode" eller en fordel at være de absolut første, medmindre man har erfaringer med i mange tilfælde at agere "brohoved" og iøvrigt har mange logistik-opgaver heraf..

MEN... lige netop i tilfældet med den røgfri cigaret (aheeem..) så er det RET væsentligt at være blandt de første, for langtidsudsigterne er minimale i netop dette koncept --- det er næsten symptomatisk at tvivlsomme koncepter slår meget på at være først - alle andre elementer er sådan set underordnede ;-)

 

Mvh.
Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 Sjovt produkt... noget tilsvarende er nævnt i denne måneds udgave af forbrugerbladet "Tænk". Heri gør de opmærksom på at lægemiddelstyrelsen ikke har godkendt nogen produkter af den kategori til brug her i landet...

Så jeg tvivler på at markedet for produktet er synderligt imponerende i første omgang... 

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Palle J:
Hvorfor jeg synes produktet er godt:

1: Der er ingen røg (kun damp). Det betyder at rygerne kan "ryge" hvor og hvornår de har lyst. I dag er rygerene et jaget folkefærd, men med dette produkt får de friheden tilbage, uden at genere andre.

2. Mindre usund. Rygerne får stadig deres nikotin (ikke sundt), men alle de andre kraftfremkaldende stoffer får de ikke og så vil der ikke være nogle passive rygere (familie, venner og andre man holder af).

3. Cigaretten ryger ikke sig selv i askebæret, men er kun aktiv når man ryger på den.

4. Prisen er nogenlunde det samme som alm. cigaretter, dette skyldes at et filter svarer til 25-30 cigaretter.

5. Vigtigst: dette kan bringe rygere og ikke rygere sammen igen, uden at genere hinanden.

6. Man lugter hverken på fingre eller tøj, og så er der ingen brandfare.

Cigaretten fungere på den måde, at når man tager et "hiv", så aktiveres et batteri der skaber noget damp, som inhaleres igennem et nikotinfilter - rygeren udånder dampen, hvorfor det ser ud som en alm. cigaret, men dampen forsvinder hurtigt og lugter ikke.

Mit første indlæg var ikke tænkt som en salgstale, men mere en information til dem der var interesseret.

Vil lige give en rygers syn på produktet nu hvor andre ikke-rygere har budt ind.

  1. Røgen er en del af nydelsen. Der gives ingen frihed tilbage men rygeren bliver en (endnu mere) ynkelig narkoman der sidder og sutter på en plastic dims som andre kan grine hånligt af.
  2. Vi kan købe cigarretter uden tilsætningsstoffer i dag, men det er al den gode honning, amoniak og de andre vanedannende-kemiske-kræftfremkaldende stoffer der gør cigarretterne gode. Hvis vi ikke gik ud på gaden i forvejen, har vi lært det nu og vennerne går med når de begynder at kede sig.Vi keder os ikke - vi ryger og taler med de andre.
  3. Det er ingen fordel vi reelt sætter pris på.
  4. Med andre ord kan jeg "ryge" en hel pakke smøger (et filter) i et hug hvis jeg kan lide "smagen". Det lyder hverken sundt eller billigt for der er ikke en naturlig mekaniske der får mig til at "skodde", så jeg kunne nemt ende med at suge nikotin hele dagen.
  5. Rent salgsmæssigt virker dette argument omvendt på mig. Det er en udbredt holdning hos rygere at jer ikke-rygere har større behov for at være sammen med os end vi har med jer. Når du slår på dette argument opfatter jeg det som du forsøger at tjene penge på et problem "du" selv har skabt. Mange rygere synes den nye lovgivning er for stram på visse punkter men rimelig. Du træder på et ømt punkt.
  6. Ja, lugten er en fordel. Men den hænger unægtelig sammen med nydelsen.

"Det er cool"-argumenterne kan vist godt droppes, for jeg tror kun det er folk med blåt hår og den slags der vil synes det er smart. Endvidere skal du tænke på, at et skift til røgfri cigarret, vil kræve rygeren erkender at han/hun er nakoman og udelukkende brug for nikotin til at dæmpe abstinenser - det kan tyggegummi og plastre gøre. Jeg tror ikke på at et plasticrør uden glød osv. kan erstatte følelsen af at ryge. Tuborg Superlight er en bedre erstatning for øl end tilfældet vil være her.

I stedet vil jeg mere produktet kommer længere ved at markedsføre sig som et protest produkt der gør det muligt at ryge indenfor til andres forargelse og/eller i situationer hvor man ikke kan gå udenfor. I den forbindelse er det jo også vigtigt at undersøge om produktet rent teknisk er omfattet af rygeforbud.

For mit eget vedkommende er alternativet til at ryge at stoppe helt så jeg er ikke i målgruppen.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej. Jeg forstår ikke helt hvad det drejer sig om. Kan man ikke bare gå ind på alibaba og finde en fabrik der laver disse produkter? Hvor kommer alt det MLM-fis ind i billedet? Røgfri cigaret etc er ikke et nyt produkt - hvis det var noget værd havde jeg solgt det for over et år siden.    

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jarlskov:

Er det standard at der er så mange mennesker på Amino der er hooked på MLM, og som ser det som den eneste løsning i verden at være blant de første?

Jeg synes bare det er lidt sjovt, for der har været ret mange af den slags indlæg de sidste par dage synes jeg. Men jeg har ikke været herinde så længe at jeg ved om det er standard. 


,
Hej Jarlskov mange MLM folk er blevet lokket ind i de forskellige MLM projekter /  programmer. De prøver derfor alle steder de kan komme afsted med det at tiltrække (lokke, narre) nogle ind i deres organisation, så de kan få deres indskud eller opstarts afgift retur.

De reklamere meget ofte med bilv fri og rig på en minimal indsats. Da der i dette her forum er mange der har interesse for at blive selvstændige tror de at de kan finde nogle nemme ofre her inde.

Jeg er personligt blevet præsenteret for et par af MLM systemerne, og det er aldrig produkterne der er i fokus, der imod arbejdes der meget i at man skal skaffe sælgere eller repræsentanter.

Jeg ved der er et par seriøse, der driver en MLM forretning herinde, ellers er det, set fra min synsvinkel tæt på plat og svindel af folk der ikke er særlig erfarne med salg og markedting.

Thomas Bonde

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har altid været meget glad for at ryge, endog rigtigt meget. Men efter at have røget i 25 år, og dermed 2/3 af mit liv, så overvejede jeg situationen nøje.

1. Jeg er vild med at ryge.

2. Det er nok ikke så godt for helbredet, når man hoster om morgenen og har kronisk ondt i halsen.

3. Det kneb meget med at få vejret på vej op ad trapperne.

4. Det er edderhyleme tarveligt, at man ikke kan få en smøg til sin øl, når man går ud.

 

Disse ting og flere til, tænkte jeg gevaldigt over i nogle uger, og da slog det mig: Ok, du har hygget dig med det i årevis, nu er det sgu på tide at holde op. Så det besluttede jeg så.

Jeg stoppede den 5. februar i år - af helt egen fri vilje og uden udefrakommende årsager. Beslutningen var min alene og nok også derfor har det ikke faldet mig svært at undvære røgen. Der har ikke været abstinenser OVERHOVEDET - og det er sgu rimeligt imponerende, eftersom jeg røg 40 om dagen indtil dagen før jeg stoppede.

Hvad jeg så IKKE fatter er: Hvad skal man med røgfri røg? Jeg ville aldrig i livet erstatte mine smøger med noget, der er totalt latterligt. Hermed ikke sagt, at rygning er smart - men elektrisk røg/vanddamp eller hvad pokker, det går ud på? Nej, nu stopper det altså.

Indrømmet - jeg røg for hyggens skyld og for røgens skyld. Jeg gjorde det ikke pga nødvendighed eller afhængighed. Og hvorfor i det hele taget snakke røgfri tobak, når der har fandtes snus og skrå lige så længe at alle os aminoer har levet? Så tyg dog det - men tobaksfri røgfrihed...nixen, for langt ude!

Mvh Flemming

Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har været inde på www.ink-pro.dk og købe min til 495,- og ikke 1200-1600,- som andre ska ha for den. mvh martin

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)