Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt produkt - røgfri cigaret, cigar og pibe

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kommet et nyt spændende produkt indenfor seriøs MLM.

Prøv at se på denne hjemmeside: http://www.primusno1.com/

Når man taler om MLM er det vigtigt at være med tidligt, det skal være et godt produkt og firmaet bagved skal være seriøst, hvilket jeg mener dette produkt lever op til.

Hvis der er nogen som vil vide mere, kan I skrive til mig på witzel@teliamail.dk

Hilsen

Palle J

partner nr. 11199  (som skal bruges ved evt. køb).

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Palle J:

Hvis der er nogen som vil vide mere, kan I skrive til mig på witzel@teliamail.dk

 

Du kan også beskrive din forretningsmulighed her på forumet fremfor at komme med et eller andet pistolindlæg der sikkert er lagt på flere fora.

Hvis jeg skal overtales til at skifte MLM-virksomhed, så skal der meget mere til end et indlæg som dette. 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

En røgfri cigaret.. En vandtæt svamp.. Ja, altså, jeg vil jo ikke starte med at være fordomsfuld.

Jeg vil gerne vide hvordan den virker, men det kan jeg ikke få at vide ved at klikke på dit link. Det eneste jeg får at vide er noget med 'atomiser enhed'.. Er det sundt - jeg mener, det lyder umiddelbart mere usundt, end bare at købe en pakke malboro light..

Kan du fortælle mig hvordan den virker?..

Og, hvorfor skal MLM-virksomheder altid være så 'TV-shop'-agtige? Hvad med lidt seriøs info? -Og jeg vil med vilje ikke sige noget dårligt om MLM, men jeg skal bare lige have noget mere info, før jeg kan se, om din båd holder vand :)

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

 Det er sq noget af det sjoveste jeg nogensinde har set. Jeg troede jeg havde set det underligste med erstatningssmøgen med nikotin hvor folk så sad og sugede desperat for at få tilfredsstillet deres trang.

Men lad os regne lidt på dette gyldne produkt som jeg desperat har forsøgt at finde mere info om på deres hjemmeside. Jeg har dog kun fundet ud af hvor cool jeg ville være hvis jeg købte dette plastikrør med strøm og filter i. Meget cool!

Lad os forestille at jeg er ryger der suger 20 smøger om dagen af 30 kr (1.5kr stk)
OBS: Jeg ved heller ikke hvor meget nikotin tyggegummi man spiser pr. dag så sammenligner derfor ud fra bedste overbevisning.
OBS: Jeg ved desværre ikke hvor mange gange et filter holder i forhold til en alm smøg. Beklager derfor dette løse regne eksempel.

Alm ryger:

Pris pr. stk = 1,5 dkr
Pris pr. dag  30 dkr
Pris pr. måned: (30x31) = 930 dkr

Nikotinell Nikotin tyggegummi bruger

Pris pr.stk = 210stk/180kr =1,16 dkr
Pris. pr.dag = 20x1,16 dkr =  23 kr
Pris. pr måned = (23x31) = 713 dkr

Primus No1 "ryger"

PrimusNo1 cigaret (med 5 filter) og 225€ =  ca. 1600 dkr
Cigerat pris  1600/5  =  320 dkr pr.stk.

Hvis jeg nu bliver hooked på denne accessory, som givetvis passer til min skandinaviske livsstil, bliver det naturligvis billigere:

Primus No1. Refil "ryger"

100 æsker af 5 stk = 500 filtre, pris 2295€ = 17.000 dkr. 

Pris pr. stk  = 17.000/500 =34 dkr
Pris pr. dag = 20x34 = 680
Pris pr. måned (680x31) = 21080 dkr

 

Konklusion: Godt man ikke er hooked på rygning

 

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det standard at der er så mange mennesker på Amino der er hooked på MLM, og som ser det som den eneste løsning i verden at være blant de første?

Jeg synes bare det er lidt sjovt, for der har været ret mange af den slags indlæg de sidste par dage synes jeg. Men jeg har ikke været herinde så længe at jeg ved om det er standard. 

Webudvikler og stor fan af god øl og mad

Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor jeg synes produktet er godt:

1: Der er ingen røg (kun damp). Det betyder at rygerne kan "ryge" hvor og hvornår de har lyst. I dag er rygerene et jaget folkefærd, men med dette produkt får de friheden tilbage, uden at genere andre.

2. Mindre usund. Rygerne får stadig deres nikotin (ikke sundt), men alle de andre kraftfremkaldende stoffer får de ikke og så vil der ikke være nogle passive rygere (familie, venner og andre man holder af).

3. Cigaretten ryger ikke sig selv i askebæret, men er kun aktiv når man ryger på den.

4. Prisen er nogenlunde det samme som alm. cigaretter, dette skyldes at et filter svarer til 25-30 cigaretter.

5. Vigtigst: dette kan bringe rygere og ikke rygere sammen igen, uden at genere hinanden.

6. Man lugter hverken på fingre eller tøj, og så er der ingen brandfare.

Cigaretten fungere på den måde, at når man tager et "hiv", så aktiveres et batteri der skaber noget damp, som inhaleres igennem et nikotinfilter - rygeren udånder dampen, hvorfor det ser ud som en alm. cigaret, men dampen forsvinder hurtigt og lugter ikke.

Mit første indlæg var ikke tænkt som en salgstale, men mere en information til dem der var interesseret.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke selv ryger, men hvis det virker er det da smart..
Jeg tænker bare.. hvis der ikke kommer noget som helst røg ud i luften fra de stoffer som er i cigaretten.. så må de skadelige stoffer jo komme et andet sted hen, ind i rygeren.. Normalt når man ryger, får rygeren jo kun en del af stofferne ind i kroppen, da en del af dem er i den røg som ikke indhaleres.. men med dine cigaretter får de alle stofferne ind i kroppen, som jeg ser det? Så det er måske nok bedre for omverdenen, men ikke for rygeren.. Eller hvad?

Og så tænker jeg lidt, at hvis du nu svarer at det er bedre for ryger, omverden og det hele, hvorfor søren sælger i dem så ikke gennem kiosker, tankstationer, supermarkeder osv. hvor man kan købe cigaretter.

Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kommer ikke noget røg fra cigaretten kun damp, så det eneste rygeren får ind er damp og nicotin, men der er ikke alle de andre kræftfremkaldende stoffer som i normale cigaretter. Det eneste man puster ud er damp, hvilket ikke er skadeligt og det lugter heller ikke.

Så der er ingen gener for ikke rygeren og får rygeren er der kun nicotinen som er usund.

Nu kan jeg ikke sige hvorfor firmaet har valgt denne strategi, men nogle af årsagerne kunne være følgende: de har agenturet i hele europa og det vil være meget kostbart at reklamere for produktet, desuden vil det kræve myndighedernes godkendelse i hver enkelt land, hvor man nu kan nøjes med en EU godkendelse og sælge det via nettet og til sidst vil jeg nævne tidshorisonten med at få godkendelserne, som vil gøre at andre måske kommer på markedet før med tilsvarende produkter.

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for en slags damp, og hvor kommer det fra?

Altså er det vanddamp, og er det særlig sundt at få ned i lungerne? Samt, hvordan bliver det til damp. Normalt fordamper vand når det kommer op og koge, dvs. det enten skal være 100grader C, eller udsat for kraftigt undertryk. Hvordan virker det?

Webudvikler og stor fan af god øl og mad

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 3 (23 indlæg)