Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Akvarie-nørd" søges som konsulent ved udvikling af nyt eksklusivt produkt...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

   Til alle fiske-/akvariefreaksSmile

   Vi er under udviklingen af et nyt eksklusivt "koncept-produkt" udi interiør og boligindretning. Vi søger til formålet en ansvarsbevidst, stabil og loyal m/k i nærheden af Slangerup (Nordsjælland). Du skal have både stor interesse for - og stor viden om fisk, vand, planter, akvarier, pumper, filter, iltning, temperering o.m.m. Vigtigst er dog din evne til at få alle disse elementer til at fungere sammen som en helhed. 

Aflønning aftaler vi nærmere såfremt kvalifikationerne rækker og kemien imellem os klikker.   

   Interesseret?  Fortæl lidt om dig selv og din akvarie-/fiskebaggrund...

Mvh.

Michael

www.ideavelop.dk

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Mads Dinesen

Jeg vil mene, at jeg er yderst velegnet til jeres job, da jeg indrømmet, er akvarienørd ud over det sadvanlige både proffessionelt og privat. Jeg har haft akvarier halvdelen af mit liv, og har selv et 1425 l. koralrevsakvarium med alt, hvad der dertil hører. Jeg arbejder desuden til dagligt med akvarier fra 5 l. og op til flere hundrede tusinde liter. Det skal dog gøres klart, at mit speciale er koralrevsakvarier, og jeg også kun ønsker job, hvis der er tale om arbejde med saltvandsakvarier. Jeg arbejder pt. i eksklussiv dyrehandel på Frederiksberg og har gjort det i 3 år. Jeg er dagligt ude og sætte akvarier op for kunder - private så vel som firmarelaterede - med hvem jeg også sammensætter den helt rette løsning til hver enkelt kundes behov, så det matcher med både smag og pengepung. Jeg har fungeret stand-by-mand for Tivolis store akvarieprojekt og kender desuden saltvandsverden ud og ind i hele Europa, hvor jeg har de rigtige kontakter både hvad angår kunder, grossister og eksportører.

Vh. Mads
Saltvandsakvarium.dk
mads.dinesen@klog.dk

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads...

 

   Tak for dit svar. Dine meritter og evner fejler åbenlyst ikke nogetSmile  bare pokkers ærgerligt at det er en ferskvands-nørd vi søger[:'(]

 

God vind fremover

Mvh.

Michael 

 

Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nordjyde...

 

   Tak for svaret, har tjekket det ud. Det er dog primært saltvandsfolk der har deres færden her...Smile og jeg skal bruge ferske folk...

 

Mvh.

Michael

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Sådan er det jo bare.

Må man for nysgerrighedens skyld høre, hvad der får dig til at foretrække ferskvand? Der er trods alt ingen tvivl om, at saltvand tiltaler kunderne langt bedre, da det uden tvivl er langt flottere.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er noget af en fiskenørd... har arbejdet i dyrehandel branchen i tre år, og for et firma der producerede akvarier i standard mål og efter bestilling..
vi lavede både  kæmpe store akvarier, men også akvarier i andre forme end rektangulære..

Jeg har dog allerstørst interesse i akvarie planter og indretning af akvarier..

Jeg er ikke ude efter jobbet, men nok mest nysgerrig på hvad det er i går og har planer om.. Embarrassed
Måske i kunne bruge noget feedback?

Saltvand er helt sikkert ved at få et boom, og der er mange der har prøvet at slå igennem med et mini saltvands akvarie tilbud... det virker bare ikke som om det er noget der funger.. kan et lade sig gøre Dinesen?? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinesen:
da det uden tvivl er langt flottere.
 

Er det en fisk, der er på vej ind i røret oppe til venstre? :)

Saltvandsakvarier er fantastisk flotte, men er det ikke noget med at de koster spidsen af en jetjager?

Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er baseret ud fra placeringen i boligen i forhold til salt-aflejringer og generelt mere griseri forbundet med saltvandsfisk i forhold til ferskvandsfisk...det er ihvertfald det billede jeg selv har og som andre "nørder" har belært mig om...

   Hvis det IKKE passer, vil jeg da MEGET gerne høre argumenter herom...for du har helt ret i, at saltvandsfisk og deres miljø er langt mere fascinerende...   Smile

 

Mvh.

Michael  

Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis mine forestillinger om at saltvandsfisk/-akvarier kræver mere vedligeholdelse, mere udstyr og sviner mere end et ferskvands-ditto er forkerte...ja så må "saltvands-nørderne" gerne komme frem af busken igenSurprise

 

Mvh.

Michael

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)