Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

problemer med layout og musik på dandomains wepshop...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.. er der een her på amino, der har webshop hos dandomain? jeg har fået nogle problemer, med mit layout bla. som jeg ikke KAN hitte ud af, uanset hvad jeg prøver på...jeg har forsøgt mig på deres support, men der er desværre lukket  for weekenden...så er der en flink amino der kan hjælpe mig? bedste hilsner Nova Bazar..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har lavet rigtig mange webshop i Dandomains webshop og vi kan nok hjælpe dig med dit problem, har du mulighed for at sende en yderligere beskrivelse af problemmet så kigger jeg lige på det senere hvis jeg får tid.

Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og Tak for din hurtige respons:-)

det er flere ting,- men jeg forsøger...

1) jeg har købt et stykke musik som jeg gerne vil have lagt ind( selvfølgelig med on/of knap) men jeg kan end ikke få lagt musikken ind..

2) jeg har valgt et skind, men vil gerne ændre farve i de faner der er, men uanset hvad,- forbliver de svagt lyserøde( har forsøgt at redigere i skins)

3)jeg har fået sat dato og en print ud knap ind på siden....men jegkan ikke få dem rykket derhen jeg gerne vil det???

4) i min topmenu er der standard knapperne...der vil jeg gerne have mit forretnings navn i stedet,- men det vil sørme heller ikke som jeg?( evt ville jeg gerne flytte eksisterende top/knapper over i venstre side,- ved produkter( håber du forstår,- hvad det er jeg gerne vil...

 

uha det er ski ikke helt så nemt, som jeg havde håbet på...men tak om du kan og vil hjælpe:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Spørgsmål 1: musik er noget jeg generelt ikke vil anbefale, men man kan altid indsætte små skript som evt. afspiller filen på f.eks forsiden, dette gør du under > design > skins > forside øverst oppe er der et hvidt ikon der hedder noget med tekster, klik på den og på denne side findes der er et kodefelt hvor du har mulighed for at scripte lidt. Det gælder faktisk for alle punkter/sider under skins.

Spørgsmål 2: højreklik på grafikken og se hvor i mediearkivet filen er gemt og overskriv den nye fil med den gamle(gem evt. lige en kopi af den gamle). Husk at det skal være samme format og størrelse, hvis den skal passe ind samme størrelse.

Spørgsmål 3: alt efter hvor de skal være har du rigtig mange muligheder her, men den kan igen scripte dig til en løsninge ala spg.1 eller bruge en anden skabelon til vareliste/varekort/forside eller også bruge den nye advanceret designermodul vareliste/varekort/forside osv.

Spørgsmål 4: dette kan du også scripte dig ud af ala spg. 1 men bare under topmenu, toprammer eller produktmenu alt efter hvordan du vil have det placeret og hvilket kin du har valgt.

Det kræver noget kendskab til html, men det er også det hele.

Hvis ikke lige det spiller så er jeg tilbage på kontoret på mandag og så kan vi jo lige tage den der. Jeg går på weekend og en god til dig, når du når så langtSmile

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)