Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lån 500.000kr uden noget i sikkerhed

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tusind tak og også tusind tak for linket til undersøgelsen du fandt den var super god

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg endelig svar tilbage fra min bank... det har de været meget længe om og måtte rykke og høre hvordan det gik 3 gange
de var cirka 2 måneder om det, er det normalt at det tager så lang tid?

Godt men jeg fik desvære et nej
Alt så helt fint ud buget og udregninger var gode nok
men skulle de hjælpe mig  krævede de at jeg  skaffede  nogle penge jeg kunne smide på bordet  og  at jeg fik indfriet mit lån
før ville de ikke hjælpe :(

nu vil jeg gå videre til flere bank incl høre om noget Statsgaranteret lån (som han ikke vidste hvad var).

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Nej, de burde kunne give dig et svar hurtigt, forudsat du har givet dem de oplysninger de skulle bruge! God ide at prøve flere banker, men regn med at banker som udgangspunkt er konservative!

har du prøvet denne?

 

http://www.sparfar.dk/page1348.aspx

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu har jeg forsøgt at få et kom igang lån siden jeg åbnede min lille shop. Den værste bank har næsten været min egen, Danske bank, selv om han kan se hvad der kommer ind, tog han en beslutning for et år siden, og den står ved magt.

Generalt for dem alle synes jeg at kunne sige, du skal selv have de penge du vil låne. Du skal kunne stille med en garanti på 100% af lånet, selv om staten stille 75 %.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen: nej har kun prøvet min egen bank (lokalbanken)

 Kimskubic: Det er da irreterende at man skal kunne stille sikkerhed for de 100% men så må jeg vel også gå til familie og høre om deres hjælp for jeg ved ikke hvordan han havde regnet med at jeg skulle stille noget i sikkerhed når nu jeg ikke har lån til hus eller noget og bilen jo skal være betalt ud først og absolut ikke er i den pris klasse

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

K. T. Glasdam:

Det her var måske værd at overveje:
http://www.vf.dk/Finansiering/Kom-i-gang-laan/OmKom-i-gang-laan.aspx

Jeg ved ikke hvor glade de er for at låne penge ud, men det tilbydes da af flere banker, så mon ikke det bare er et spørgsmål om at prøve lidt forskellige?
 

 

Tusind tak for linket det vil jeg gå videre med jeg vil prøve alt til det forhåbentligt lykkes :) 

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Xaque:

Henrik Nielsen: nej har kun prøvet min egen bank (lokalbanken)

 Kimskubic: Det er da irreterende at man skal kunne stille sikkerhed for de 100% men så må jeg vel også gå til familie og høre om deres hjælp for jeg ved ikke hvordan han havde regnet med at jeg skulle stille noget i sikkerhed når nu jeg ikke har lån til hus eller noget og bilen jo skal være betalt ud først og absolut ikke er i den pris klasse

Du skal prøve flere forskellige, ingen tvivl om det, det har ikke den store betydning om du er kunde i forvejen, Bankernes logik er ikke særlig logisk altid :-)

Fra Landskrona
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Desværre er bankerne umulige lige for tiden at låne penge af pga omstændighederne med banker som går konkurs og boligmarkedes nedtur.

Og familien får du nok ikke meget hjælp af det ved vi begge... (til nysgerige så er Xaque min bror)

Men vis du evt kunne starte noget op med mindre kapital kan du jo prøve om du evt kan låne et par hundrede tusind af GE moneybank eller sådan et udlånsfirma som godt nok tager en stor rente men til opstart kan det evt være vejen til at komme igang og så kan man omlægge lånene senere...

Du må jo sige til vis du skal have noget hjælp til at komme igang eller vidre eller vis vi skal lave noget samarbejde om nogen ting.

 

Hilsen

X

Fra Landskrona
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)