Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen tror på mit produkt

Side 9 ud af 11 (102 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens

Det er da utroligt som du fører dig frem på en løgn. Amino skal dog ikke bruges til mudderkastning, men jeg må lige komme med en indskudt bemærkning, når du påstår at dit "anlæg" er patent anmeldt. DET ER DIT ANLÆG IKKE. Heller ikke under Nyrestensknuseren. Jeg har tidligere siddet "tæt" på patent direktoratet og det er da de værste sludder du der lukker ud. Anlægget du har, er ikke og kan ikke, patentanmeldes og dermed  .

Hilsen
Kjeld

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Manglende salg kan også skyldes prisen. Jeg har søgt lidt på den teknik der beskrives på din hjemmeside og fundet et produkt der koster ca. det halve. Jeg skal dog ikke kunne sige om det rent teknisk kan det samme, men som evt. kunde får jeg den opfattelse. Ud over de tekniske specifikationer kan der også være service eller garanti som er en vigtig del af et produkt.

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Freundlich:

Jeg sælger et anlæg til villaer og rækkehuse for kr. 2.995,00 hvor dette anlæg giver dig en besparelse på mellem 10% og 40% på energisiden. 

Hvad med etageejendomme? Så vil jeg kunne fremlægge det for vores bestyrelse.... Tror at vi er en 300 lejligheder

 

Fra Brørup
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Kjeld

jeg skal sandelig heller ikke kaste med mudder blot tilføje at det jeg skriver er direkte refereret fra Dan-Mik brochurer, så jeg mener fuldt ud at Dan-mik er et rigtigt godt produkt, som blot ikke er blevet markedsført via internet,

fortsat god dag

Mvh Mogens

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Af de seneste input kan følgende forslag listes:

- undersøg alternative produkter og vurder din egen pris i forhold til specifikationer, altså markedsundersøgelse

- Fremgår fordele ved dit produkt uden direkte af sammenligne

- kan du tilbyde anden servive

Det tyder på at prisen er en vigtig faktor ved salg af dit produkt.

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Ring lige til mig. Jeg skal ud og se ejendommen samt måle på rørene, for at afgive et tilbud. Det plejer at tage ca 15 minutter.

Hilsen
Kjeld

40 42 18 61

Fra Slangerup
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  E-logger - Trådløs datalogning online Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens

Kunne du ikke sende mig materiale om din "kalkknuser" på mwme@c.dk ?

E-logger.dk - Trådløst

Følere - transmittere - datalogger

Fra Brørup
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Mivm jeg har prøvet at sende til dig men får besked om at din postkasse er fuld

Mvh Mogens

 

 

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Elektroniske kalk spaltere er jo en gammel opfindelse, mindst 25 år !

En hvis Dan-Mik lavede det for mere end 20 år siden og solgte ideen til en anden, derfra købte jeg den for mere end 15 år siden og vi producere stadig DanAmp K10 og K20 den dag idag.

Sådanne systemer kan ikke patenteres da det er noget der er sammensat af standard komponenter, så det går ikke i Danmark, men man kan heller ikke patentere noget som er opfundet flere gange før!

der er mange der ikke ved hvordan de virker og hvorfor, det er jo en simpel Ion vender, den vender simpelthen polariteten på kalk molekylerenes Ioner !

Kalken forsvinder ikke, den ændres bare en smule så hvert kalk molekyle ikke tiltrækkes af hianden og danner kalksten, da det er kalksten der er problemet ved belægninger, ikke kalk !
Vi har instaleret mange igennem de sidste 15 år, dog hverken 20 eller 40.000 men det er blevet til lidt.

De er ganske simple at lave, derfor har vi solgt dem til etfamilie huse for 1295 Incl. moms og 4495 til industri op til 4 tommer rør.

der er jo også en del steder de ikke virker, når vandet indeholder hvisse mineraler, salte og jern falder effekten enormt, derfor er test fra div. institutter ikke retvisende, da de jo ikke tager højde for alle disse ting, jeg har før spurgt på hvad en fuld test ville koste i Tyskland hos TÜV ville koste og det var over 200.00 DMark for over 10 år siden, så kunne de påvise hvorfor den virkede, ikke om den gjorde, for det ved alle at de gør under normale forhold.

Hvor man instalere dem har også en enorm inflydelse på hvordan de virker.
Vi har flere eksempler på rør som er blevet demonteret i instalationer hvor vi har haft enheder siddende, sjovt at se før og efter enheden !!

Vi har en rimelig forklaring på vores hjemmeside www.danamp.com

Jeg vil give dig ret i at det er MEGET svært at få folk til at tro på systemet, disse magneter osv. har jo spoleret markedet totalt, men også det at der ikke umidelbart er noget at se gørdet også svært, kalk satte sig jo ikke på fliserene på en dag før og nu tager det s¨meget lang tid inden der er noget at se igen, men nu er det nemt at tørre af !!
Det kræver smarte sælgere eller et fortroligt forhold til kunderene, derfor sælger vi stort set kun til det professionelle marked !

VVS folk vil ikke kedes ved dem, de gør jo at der ikke bliver så mange reperationer i fremtiden !

De kan faktisk også skabe en del arbejde til VVS folk, vi har i flere tilfælde måtte afmontere dem igen i gamle beboelses ejendomme, da de også langsomt fjerner den kalk der allerede er aflejret, det gør at rørene bliver utætte, faktisk pisse utætte, så det har pisset ud alle steder !! Det er da et godt bevis ! 

Side 9 ud af 11 (102 indlæg)