Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen tror på mit produkt

Side 2 ud af 11 (102 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Freundlich,

nu har du da gjort mig nysgerrig så jeg vil fortælle andre om dit produkt. 

På din hjemmeside savner jeg dog info et billede af installationen i et hjem. På forsiden et link til -> hvordan får jeg produktet? 

Desuden et "send et link" felt så jeg kan sende info videre til dem jeg kender, m. mine egne kommentarer knyttet til mailen

og prøv så at komme i fjernsynet eller i en af gratisaviserne. 

  

 Mvh

Christina 

Fra Veflinge
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det samme her.. har lige været rundt på kontoret, der droppe nok et par ordrer eller 4 ind de næste par dage..

 /Jens

Med Venlig hilsen Jens - Jelling.it
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser imponerende ud - og jeg skal da ærligt indrømme at jeg føler voldsom lyst til at anskaffe en!

Jeg er sikker på du nok skal slå igennem med dit produkt, hvis det kan leve op til resultaterne.

Giver du rabat på flere ordre til os der tror på dig allerede nu?

Venlig hilsen

Sanne Winsløv

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ellers ikke tro på dit produkt, men efter at have læst rapporterne fra Teknologisk Institut og set billederne, virker den oprigtig virkningsfuld..

Dog vil jeg mene, at din hjemmeside burde optimeres, fordi det med at blade i PDF filer virker afskrækkende og at jeg normalt ikke gider at læse PDF, men hellere vil klikke mig igennem flere sider på din shop.

Jo, den kan optimeres og du har fat i noget rigtig og godt..

Overvejer pt at købe en, men noget siger mig, at prisen er pebret for private husholdninger.

mvh   Geeked

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Blandt andet savner jeg svar på, hvordan med forskellige rørføringer, hvis man har stål, kobber og plast i en pæn blanding eller er det bare ved indgangsmålerens rørføring man kigger og behandler på.

Noget andet er, hvor langt et rørstykke skal den bruge for at kunne klikkes på er der garanti på produktet??

mvh   Geeked

 

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Rør typerne er underordnet og "klodsen" skal bruge 13 cm. Jeg har kun det ene produkt men i 9 forskellige størrelser alt efter rør tykkelse og længde. Men til een families huse er det standard modellen til 2995,- incl moms uanset rørtykkelse.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld Lanther:
Overvejer pt at købe en, men noget siger mig, at prisen er pebret for private husholdninger.
 

Han har jo faktisk allerede argumentationen for dette: http://www.amtech.dk/default.asp?pid=19
Det lader til, at dyret kan tjene sig selv hjem på under to år...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Man behøver ikke overveje. Jeg fremsender produktet med en faktura, ved bestilling på hjemmesiden og hvis du skriver du vil have en prøvetid på 30 dage får du dette. Altså betal = "Hurra det virker bare" eller returner = "Øv virker ikke hos mig" (du har glemt at sætte strøm til. Alle betaler men skal lige huske på at det ikke er et rengøringsmiddel. Der er stadig samme mænge kalk nu er den bare meget lettere at fjerne, som sagt uden brug af kemikalier og så er det godt for miljøet.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Freundlich:

Man behøver ikke overveje. Jeg fremsender produktet med en faktura, ved bestilling på hjemmesiden og hvis du skriver du vil have en prøvetid på 30 dage får du dette. Altså betal = "Hurra det virker bare" eller returner = "Øv virker ikke hos mig" (du har glemt at sætte strøm til. Alle betaler men skal lige huske på at det ikke er et rengøringsmiddel. Der er stadig samme mænge kalk nu er den bare meget lettere at fjerne, som sagt uden brug af kemikalier og så er det godt for miljøet.

 

Se det er jo noget af det som ingen steder står på din hjemmeside og som kan få selv sikre kunder til at sprige fra i bestillingsprocessen...
Sørg for at din hjemmeside let og elegant besvarer alle de spørgsmål en kunde måtte side med. Husk på, at selv om du ved det og opfatter noget som basal viden, er det ikke lig med, at de potentielle kunder har det på samme måde :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Ja jeg syntes nu også umiddelbart det lyder for godt til at være sandt. Jeg kan ikke lade være med at grine når jeg ser reklamer med "Morten Bang" og deres silly BANG eller hvad det nu hedder.

"Sprøjt på og skyl af" - yeah right Smile

Jeg siger ikke at dit produkt ikke virker, men du har alle odds og tv-shops imod dig .......

Men det her er jo ikke et produkt til at fjerne den kalk med som allerede har sat sig, men derimod forhindre at der kommer kalkbelægninger fremover. Smile

~
Anja

Side 2 ud af 11 (102 indlæg)