Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen tror på mit produkt

Side 1 ud af 11 (102 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et produkt der fjerner kalk i vandrør og gør at kaffemaskine og elkedel ikke skal afkalkes mere. Rengøring i badeværelset klares med en grøn svamp og vand fra vandhanen. Man skal ikke bruge kemikalier mere og opvasketaps til opvaskemaskinen skal halveres. Der skal kun bruges 1/3 sæbe i vaskemaskinen og kaffen og drikkevandet bliver blødt og rundt.

Hvergang jeg taler med en ny kunde siger han det lyder for godt til at være sandt. Efter utallige prøver er tvivleren overbevist. "Her er der sgu noget der virker" "Nej tænk, det har jeg jo sagt hele tiden" Jeg har udtalelser fra Teknologisk institut og fra en proffesor fra Købehnavns Universitet og alligevel vil kunderne ved selvsyn konstatere at det virker.

 Det skyldes alle de tiltag der har været med magneter der ikke virkede. Dette er ingen magnet men ultralyd.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg syntes nu også umiddelbart det lyder for godt til at være sandt. Jeg kan ikke lade være med at grine når jeg ser reklamer med "Morten Bang" og deres silly BANG eller hvad det nu hedder.

"Sprøjt på og skyl af" - yeah right Smile

Jeg siger ikke at dit produkt ikke virker, men du har alle odds og tv-shops imod dig .......

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dit produkt reelt set kan det, du skriver - så kontakter du mig.

Fra det øjeblik vi har fået styr på din kommunikation, kan jeg love dig for, at dine potentielle kunder og samarbejdspartnere vil forstå dit produkts potentiale.

Magnet eller ultralyd er ligegyldigt, for jeg ved intet om nogen af delene, udover at ultralyd er til gravide og magneter til køleskabe.

Dine kunder ved sikkert noget om det - men det er ikke det afgørende - det de skal vide, er ikke hvad... men hvordan!

Glæder mig til at hjælpe dig.

Fra Veflinge
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et link så man kunne læse lidt mere.. jeg kunne sagtens være int.

 /jens

Med Venlig hilsen Jens - Jelling.it
Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit anlæg sidder hos IBM - TDC - Bryggeriet i Fredericia - KAB - AAB - FSB - Tandlæger som er meget glade for det da deres micro instrumenter ikke lukker af for vandet. Tandlægeskolen i Århus jubler osv -- osv. Jeg har ingen odds imod mig men det er svært at få folk til at tro på at rengøring af badeværelset klares på under to minutter da kalk ikke mere er noget problem. Alle kunderne ved hvad vi kan gøre for dem og tror ikke på dette. Alle kunderne ved også hvordan og hvorfor men tror ikke på det.

Der må da være en løsning som er indlysene......

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

www.amtech.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja.

Dine nævnte referencer vil jo blåstemple dig langt ind i de royale rækker, hvis du kommunikerer dit budskab og produkt rigtigt.

Det er faktisk en ret indlysende løsning;-) 

EDIT: Jeg tjekkede lige hjemmesiden, Freundlich.

I har 45.000 brugere?!

Det skal frem på forsiden af jeres site sammen med et par kundeudtalelser.

Er det primært private eller erhvervsvirksomheder, du vil have fat på? 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Freundlich:
Der må da være en løsning som er indlysene......
 

Ja; kommunikation!
Dine odds er ikke imod dig på det rent tekniske punkt (antaget at du har ret i at det virker). Dine ordds er imod dig, fordi mange før dig, har haft  vidundermidlet mod kalk og blæst det stort op, hvorefter kunderne (nærmest den samlede danske befolkning) er blevet skuffet. Det lyder jo også umiddelbart for godt til at være sandt; vi har et gammelkendt og mega irriterende problem - kalken. Vi har et hav af tidligere lovpriste forsøg på at løse problemet - uden held. Så har vi dig, du kommer også og lovpriser dit produkt - men den svada har vi alle hørt før...

Det du kæmper mod her, er ikke dygtige konkurrenter med bedre produkter og gode sælgere - det er faktisk lige omvendt; konkurrenter med dårlige produkter der har efterladt så store ridser i fortidens lak, at du goså mærker det i dag...

Som jeg ser det, er kommunikation en stor del af løsningen. Prøv at hive fat i René (Mr. Dribling) - hvis dit produkt virkeligt er så godt som du siger (se, jeg tvivler også), så er han manden der kan hjælpe :-)

Held og lykke med det... 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail - jeg har nogle forslag som jeg mener, vil kunne løfte og klare dit problem :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Freundlich:

www.amtech.dk

 

Nu tillader jeg mig, at kaste mig ud i en grov kritik af din hjemmeside - i mine øjne din vigtigste salgskanal.

Først og fremmest, så er der intet på den side, som ved indgangen fanger mig. Jeg bliver mødt af et (min subjektive mening) kedeligt og farveløst design som gemmer på nogle tekster der faktisk ikke er tossede, men alligevel mangler noget salgs-punch
På forsiden har du en call to action som desværre ikke gennemføres hele siden igennem. Du skal tænke på det her som en tragt - jeg går jo ikke bare ind på din side, klikker på billedet for bestilling og bestiller for små 4000,- uden først at være overtalt og overbevist. Du skal have mig (kunden) ned gennem en tragt, hvor jeg får mættet min undren, besvaret mine spørgsmål, føler mig sikker, føler mig i trykke, kvalificerede hænder og hvor jeg føler jeg kan bestille uden at ende med katten i sækken.

Du taber mig alt for mange steder på din side og det skal der gøres noget ved. Dit produkt er for avanceret og utroværdigt (jvnf. tidligere indlæg om fortidens konkurrenter) til at du bare kan smække en hjemmeside op. Du har brug for noget, som er gennemarbejdet, både mht tekster, funktioner, struktur, brugervenlighed og salgsproces.
Nu kender jeg ikke din hjemmesides besøgsstatistikker og konverteringsprocent, men jeg vil æde en brugt mankini på, at en gennemarbejdet hjemmeside kunne forøge dit salg med mange hundrede procent.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 11 (102 indlæg)