Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

photoshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hey

 

søger en der kan finde ud af photoshop - forklare problemet når du/i kontakter mig

 

/Dennis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Jeg arbejder det til dagligt og har 12 år erfaring med Photoshop, så du er selvfølgelig velkommen til at beskrive din problemstilling eller ringe til mig, så kan jeg evt. hjælpe dig videre. Dog findes der vildt mange tutorials på adobe's hjemmeside og hvis du søger på Photoshop tutorials, vil du se at der finder millioner af tip og trick, prøv evt. at søge på dit problem på engelsk f.eks "Photoshop tutorials + cool filter", "Photoshop tutorials + grunge", "Photoshop tutorials + web buttons" eller hvad end det måtte være du bruge Photoshop til.

Eller ringer du bare Smile

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning Wraae:

Hej Dennis

Jeg arbejder det til dagligt og har 12 år erfaring med Photoshop, så du er selvfølgelig velkommen til at beskrive din problemstilling eller ringe til mig, så kan jeg evt. hjælpe dig videre. Dog findes der vildt mange tutorials på adobe's hjemmeside og hvis du søger på Photoshop tutorials, vil du se at der finder millioner af tip og trick, prøv evt. at søge på dit problem på engelsk f.eks "Photoshop tutorials + cool filter", "Photoshop tutorials + grunge", "Photoshop tutorials + web buttons" eller hvad end det måtte være du bruge Photoshop til.

Eller ringer du bare Smile

hej Henning ved ikke lige om du har modtaget min email, men ellers lige skriv hvis du ikke har

 

/Dennis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Jeg har sendt dig en løsning og en PSD fil som eksempel.

Håber det er noget der får dig videre i processen, eller kontakter du mig bare igen Cool

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)