Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design til Dandomain shop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Så prøver vi lige igen. Nu har vi skaffet en der kan hjælpe os med vores databaser så det hjælper os enormt meget og vi kan nu koncentrere os om at finde et godt tilbud til design af vores webshop.

 vores shop hedder www.autostumper.dk

vi vil gerne have gjort den mere overskuelig og med et "lettere" design, vi har også brug for design at et logo der kan bruges i toppen af siden samt på ordre bekræftelser, brev papir m.m.

 Så nu spørger vi igen jer kære aminoer, hvilket firma kan i anbefale til dette ? det bedste og billigste naturligvis.

Mvh Julie 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og tag fat i Kristian fra Cygnet - han er certificeret af Dandomain og er rigtig dygtig efter min mening. Hans priser kender jeg ikke noget til.

Og nej, jeg har hverken tid eller erfaring med shops fra Dandomain Tongue Tied

 

Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tak Oxkjær

jeg har haft kig på cygnet, måske vi skulle prøve at kontakte dem for et tilbud.

 

mvh Julie 

Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har Dandomain shop, og ja det er cygnet.dk der har lavet min forside m.m. Det har han gjort godt, få endelig fat i Kristian, han er en frisk og dygtig fyr..Cool

Forsat god dag.

M.v.h.

Stones

www.swhandel.dk

Dit e-byggemarked 

Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den ser ok ud.

 

Er der slet ikke andre der vil byde ind på en dandomain shop der skal redesignes ? 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min mening er Cyklopstudio.dk nogle af de bedste inden for netop dandomain shopløsninger.

Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 dem har jeg også haft kig på, de har fede desigs og en gennemsigtig prisstruktur.

 

tak for svar :) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)