Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af hjemmeside mod procenter i ejerskabet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået en god ide til et nyt community på nettet som der efter min egen vurdering ville være muligt at tjene penge på (bruger betaling, reklame indtægter osv.).

Jeg har allerede lavet en del beskrivelser af hvad sitet skal indeholde og hvordan den skal fungere. Da sitet er meget omfattende vil det koste rigtigt mange penge at få lavet af et firma. Men jeg har hørt at der findes firmaer der gerne vil udvikle sådanne internet site mod at de får % af ejerskabet i firmaet (sitet) – hvis de altså kan se at der er penge i sitet. Er det rigtigt? Og hvis det er, kan i så komme med nogle eksempler på firmaer der vil gøre det (udvikle mit site mod procenter af ejerskabet i firmaet)?  Ps. i må meget gerne skrive hjemmeside adresserne til disse firmaer.

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan da sende en mail til email@redweb.dk

Jeg har rimeligt travlt for tiden - men vil da gerne se på det.

Tilmeldt 10. Jun 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Larsen

 Vi har efterhånden en del partnerskaber på bagen og vi er altid åbne for endnu flere :)

 

Smid mig en mail på: jonas@starflymedia.com

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

hvis du kan bruge hvad du ser på http://dinguide.dk så kan du hurtigt komme fra start, vi har installeret elgg som er en open source socialt netværk's applikation, du skal selvfølgelig beslutte om du kan leve med licens betingelserne, men systemet har allerede et hav af features og det er let at udvide så udviklingen kommer hurtigt fra start. 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt evt. www.OnlineFactory.dk :) 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis i deen er god kan vi både bidrgae med Webdesign, CMS og Hosting oma.

 Kan du fortælle lidt om ideen, gerne på en mail.

 vh.

 

Michael

mt@lansoft.dk

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)