Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.logokager.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 Jeg mangler noget konstruktivt feedback på min hjemmeside og fik anbefalet denne metode.

 Kig forbi www.logokager.dk og fyr løs. 

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at det var muligt at se kagerne på lidt tættere hold, f.eks. zoome ind på detaljerne på kagen eller klikke på billedet og se det i en større udgave.

Jeg har føjet dig til foretrukne, for som sædvanlig satte det nye ideer i gang Smile

Birgit

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit,

 Tak for dit hurtige svar - en rigtig god ide som jeg vil sætte i værk med det samme Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

 De er virkelig flotte de kager!

Link gemt - det skal bruges ved en særlig lejlighed.

Så lige en hurtig:
"Der er et leveringsgebyr på 100,00 kr. inkl. moms pr. kage."
Men i indkøbskurven står det da til 125,-
 

Det var lige hvad jeg kunne finde. 

Har lige fået en pludselig lyst til kage.. Embarrassed




 

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg måtte lede længe efter hvordan i laver logoerne - og det var en af de ting der var vigtige for mig hvis jeg skulle bestille.

Jeg fandt det dog på forsiden at det er af noget rispapir eller lign. Men jeg tror det er noget i skal have langt mere fokus på, for i mine øjne lignede det et stykke papir med et billede på der var lagt ned oven på kagen. Men det er jo rent faktisk noget spiseligt :)

Ellers en rigtig god ide :)

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

> "Jeg fandt det dog på forsiden at det er af noget rispapir eller lign. Men jeg tror det er noget i skal have langt mere fokus på, for i mine øjne lignede det et stykke papir med et billede på der var lagt ned oven på kagen. Men det er jo rent faktisk noget spiseligt :)"

Det var noget af det første jeg fandt, af en eller anden grund... men ja, der skal mere fokus på det. Lidt mere information og ikke mindst en ordentlig præsentation af kagerne er alt hvad jeg synes jeres site mangler - det er fint at have et godt produkt, men det skal også præsenteres ordentligt. :-)

Mvh. Artemis

Fantasi er evnen til at se det, der endnu ikke er - Albert Einstein 

 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Søren,

Jeg syntes siden er fin, men som andre skrev, så mangler der noget mere "trækplaster" over siden.

Lige en lille teknisk detalje omkring Jeres billeder på kagerne:
    Har I prøvet at lægge rispapiret på et tynd jævnt lag glasur? Eller fugte oversiden af marcipanen før I lægger rispapiret på?
    Der er nemlig sådan at idéen bag FAP-pritning (den teknologi som I bruger) er at rispapiret smelter lidt mere sammen med overfladen og derved ikke kommer til at virke så meget som et stykke papir der ligger oven på kagen. Men det kræver at overfladen er "våd" før rispapiret kan smelte sammen med overfladen. Og så er det en balancegang hvor vådt; hvis det bliver for vådt flyder farven for meget ud.

Blot lige et tip herfra Smile.

/Jesper

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

jeres egen kage på forsiden, ligner bare at der ligger et papir ovenpå den. Det er et dårlig forside kage synes jeg, den ilutstrerer ikke ordentligt hvad i laver i et enkelt billede.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så vil jeg give mig i krig med jer ;) ..
Først - fedt koncept, og navnet rammer jo.
Til at starte med tænkte jeg dog - spændende navn til en grafisk virksomhed.. derfor jeg kiggede forbi. (men lad ikke det være jeres måde at fange kunder ;)..

I har jo et lækkert produkt, som I skal have ud til verdenen.

Jeg tager mig nogle friheder, men de vil komme jer til gode :)

Åben dette billede - klik her. Og følg det samtidig med i læser.. ellers læs først kig bagefter.

Kager:
Jeg var jo som sagt i tvivl om hvad i lavede..
Og det hjalp ikke meget at komme ind på jeres "forside".

Her møder man en kage men også store bogstaver med LOGO.. 
Se mit eksempel.. (skrevet med sort).

Få det tydligt frem med det samme! - Vi laver kager..

"Enter the side"
I har bygget siden op efter.. enter the side princippet.
Det kan også sagtens virke, men i skal give noget mere information fra starte.
Så har man også lyst til at klikke videre. Og vælge om man er erhverv eller privat.

Se igen hvad jeg har skrevet med sort

Få nogle værdier ud med det samme. - Lækrer råvarer, Knald gode priser, hurtig levering eller hvad det måtte være.
En ting som er vigtig, for mig, er at se at kagerne ikke er lagervarer.. Men specielt fremstillede. :)
Hvem gider købe en gammel kage. -  med et logo ;)

Logo på billedet:
At i bruger jer selv som eksempel er både godt og dårligt..
Mest dårligt. Da man ikke rigtig får indblik i hvad I leverer.
Et virkeligt eksempel fra EDC eller kongehuset ville være  fedt.

Et todelt billede ville også være en fed idé. Så man kunne navigerer videre igennem dette.


Hvis jeg var jer ville jeg skrotte Enter the site funtionen, så man bare røg direkte ind på webshoppen.
Op til jer.. Ellers giv nogle flere valg muligheder på "enter siden".

Udvidende design:
Det er meget godt, at siden er flexibel. Men - lad der være en grænse.

Jeres forside billede skal ikke flytte med op og ned. Det skal derimod have en fast position. (se billedet - og pilene)

I toppen har i smækket links til: Privat, erhverv og sitemap.
Jeg ville simpelthen fjerne dem. Lige som hænge låsen i bunden. Som  giver adgang til jeres admin-login..
Det er ikke professionelt. Sorry. :)

Jeg har smækket tekst på for at illustrere, og det skal selvfølgelig designes ind - så det er flot.
I er frie til at benytte alt jeg har skrevet og lavet :) ..

Dette var kun om forsiden. Jeg vender "frygteligt" tilbage med noget om jeres webshop
Lige en note til webshoppen.. der mangler billeder af billed-kagerne ;)

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

 Først vil jeg gerne takke for alle jeres gode input, de sætter mange kreative tanker i gang ved os og vi er taknemlige.

Vi overvejer alle input, og vil gøre brug af en række af dem.

For det andet er denne besvarelse ikke et udtryk for at vi ikke forsat ønsker gode input, specielt Jonathan har gjort et stort indtryk på os, og din seriøse måde at arbejde med tingene på. Forsæt endelig det gode arbejde, vi har brug for folk som dig.

 Som tak for Jeres hjælp vil vi tilbyde 15% rabat på alle kager frem til den 30 april. Skriv til kundeservice@logokager.dk og henvis til dit login her på siden og vi giver dig rabatten.

 

Søren G

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)