Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Papkasser til fragt - Hvor kan jeg vi købe dem?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Som overskriften antyder, så mangler vi nogle papkasser til at fragte varer i. Hvor kan vi få disse, og selvfølgelig også gerne til nogle fornuftige priser. Størrelsen er cirka Højde 10cm, Bredte 20cm og længde 30cm. Bare et overslag, skal nok komme med eksakte mål, hvis der er nogle herinde der kan tilbyde mig papkasser, eller henvise til en hjemmeside, virksomhed, osv..

På forhånd tak.

Mvh Mads

Venlig Hilsen Mads Jensen

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er Jakodan, deres side www(dot)jakodan(dot)dk, Ellers kan du også kontakte Nina her inde fra..

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg køber mine papkasser hos www.imbox.dk.

De kan levere skræddersyede papkasser til fornuftige priser ved et forholdsvis lille styk antal. 

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal bruge standardkasser, og skal bruge et mindre styktal så prøv www.lomax.dk. Ellers prøv nogen af de andre der allerede er nævnt...

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

nu kan jeg se at du er fra Aalborg:) jeg har næsten altid et toilet der er fyldt op med pap, normalt smider jeg det jeg ikke selv bruger i bilen og kører det tilbage til min grossist, som genbruger dem. Men hvis det ikke nødvendigvis skal være pæne papkasser, er du meget velkommen til at komme forbi og fylde din bil. Men det er som regel store kasser, har ikke så mange små.

send en mail hvis det har interesse.. de er ganske gratis

venligst

Pia

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Papkasser kan jeg klare til dig.

Se mere på www.pack2.dk, eller ring til mig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads J:

Hej Amino.

Som overskriften antyder, så mangler vi nogle papkasser til at fragte varer i. Hvor kan vi få disse, og selvfølgelig også gerne til nogle fornuftige priser. Størrelsen er cirka Højde 10cm, Bredte 20cm og længde 30cm. Bare et overslag, skal nok komme med eksakte mål, hvis der er nogle herinde der kan tilbyde mig papkasser, eller henvise til en hjemmeside, virksomhed, osv..

På forhånd tak.

Mvh Mads

 

 

Hej Mads

Jeg har ca. 500 stk. i 6x35x55 (3mm tyk) hvis du kan bruge dem, de koster ca. 6 kr. pr. stk men da jeg ikke længere bruger dem kan du få dem for 2 kr. pr. stk.

Har det interesse kan du få et nøjagtigt mål i morgen.
De skal afhentes i Aalborg og står på 2 Europaller (kan byttes eller købes)

 

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)