Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drinks billeder søges

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kender til nogle billede pakker af billeder med drinks/cocktails? Jeg bliver pokkers fuld hvis jeg skal til at lave alle de drinks selv.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for nyligt ledt efter noget lignende, men har ikke kunnet finde andet end www.istockphoto.com til $1 per billede. Hvis du søger lidt online, kan du hurtig finde dig en kupon, der giver 20% rabat på det første køb af credits.

Men omvendt - 5kr per billede er vel også småpenge, i forhold til hvor lidt arbejde man selv ville lave for at spare det beløb. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes massere af de der picture stocks. Men tror min timeløn på at grave 200 billeder frem ville overstige fidusen . :) Men det ender nu nok med jeg må den vej igennem  

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da en god mulighed for en fest.

Inviter alle forretningsforbindelser o.li. og så kan du hyre en bartender til at mikse dem og en til at tage billeder.

Ikke den billigste løsning - men så får du også en god fest oven i hatten! 

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

husk nu på at alle billeder på nettet er beskyttet af copyright.... Angel vil ikke være bussemand, men bare lige gøre opmærksom på det...

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob. Ja det er sandt. Men nu køber man så brugsretten ved de forskellige. Har skam ikke tænkt bare at lave cut and paste.... Så dte vist først det bliver RIGTIG dyrt :) 

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

En rigtig god ide ikke at lave CUT and paste (dvs. fjerne det fra kildens side)... nok heller ikke så let :-)

Copy and paste skal som sagt nok også lige aftales :-)

 

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte mere på hvis man bare lige tog en tur på google og fandt nogen billeder derfra... Ved bare mange ikke lige tænker over det når de "låner" et billede fra nettet... 

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Nielsen:
Ved bare mange ikke lige tænker over det når de "låner" et billede fra nettet... 
 

Jeg blev tilbudt en database med drinks-opskrifter og billeder til få hundrede kroner, på en international side. Da jeg så spurgte om han kunne garantere, at jeg ikke fik problemer med ophavsretten svarede han at; selvfølgelig ikke, han havde lavet et script der søgt på Google Imagesearch og gemte det første billeder der dukkede op på hver drink-navn... det skulle der ikke være problemer i, mente han.

Den database fik han lov til at beholde :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)