Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj fra Tyrkiet og adnre lande som Kina

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa derude

 
Jeg har tænkt lidt på om jeg skulle starte en hjemmeside hvor jeg henter DYRT smart mode mærketøj fra Tyrkiet og andre lande...
 
Hvordan forgår det med regler osv???og kan det betale sig?
 
Er der andre der er klar på noget??tyrkisk snakker jeg næste flydende:0)
 
Håber der kommer seriøse henvendelser, da jeg har 100pct vilje men ikke styr på at lave hjemmesider og mangler en god samarbejdspartner til en god gang forretning, hvor man jo også kan køre rundt og sælge til forretninger.
 
 
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det nogle bestemte mærker du går efter?

Vil du åbne en fysisk butik, eller E-handel?
Hvilke ting skal en forretningspartner være god til? Helst ting du ikke selv er så god til, da i så kan supplere hinanden .

Ellers prøv at sæt dig ned, og lav en forretningsplan, med dine tanker & ideer, for at få et overblik over hvad det er du gerne vil. Så er det nemmere at få sat gang i ideerne, samt finde mennesker der kan hjælpe :-)
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

jeps evt. G-star, diesel, sand og mange andre mærker som bliver lavet i bla. istanbul.

 
 
E-handel samt fysisk kunne det være...
 
 
 
Jeg ved ikke om alt bliver bøvlet når det ikkee r Eu lande, men så længe momse bliver betalt..Men ved så ikke om det kan betale sig..Jo det kan det nok godt fodi der er jo fyldt med forretninge ri Århus som køber det fra Tyrkiet....
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Du skal være opmærksom på at hvis firmaerne i forvejen er indenfor EU''s grænser så kan du løbe ind i nogle regler omkring parallelimport. Hvor producenten evt. kan gå ind og forbyde dig (eller sagsøge) for at sælge indenfor EU.

Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
tak for det gode råd..Nu er Tyrkiet og Kina ikke inde for EU, men der e rstadig 1000andre ting ejg sikkert ikke kan holde styr på SNØFT
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,

Hvad der ellers lige sådan er at holde styr på kunne være følgende

- En SOLID forretningsplan
- En velplanlagt distributionsmetode
- Styr på hvordan du får fragtet varene til landet, og ikke mindst hvad det koster
- Finde toldsatserne for de varer du vil importere

Har du spørgsmål, eller vil have hjælp til noget, så er du velkommen til at sende mig en mail, eller skrive en PM - vil gladeligt hjælpe

Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er virkelig glad for at du er så sød og hjælpsom Mikkel det varmede mig virkelig.:Svært når man føleler sig Palle alene i verden..Mangler en god partner..

For viljen har jeg og energien!

Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen, det var så lidt

Smid en mail på mikkel snabel-a marj.dk så skal jeg hjælpe så godt jeg kan, og efter hvor meget tid jeg har

Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
tilføjet


Side 1 ud af 4 (31 indlæg)