Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vision Security starter op.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet er for så vidt fint nok, men jeg synes det er ærgeligt det kun udnytter en lille del af skærmen. Du betaler sgu ikke mere, fordi du brugere flere kvadrat centimeter af skræmpladsen :-)

Meget mørk også. Synes ikke helt den bringer mig i købe-stemning...

Dine tekster halter langt bagefter. Du udnytter slet ikke, at man på nettet ikke betaler pr. tegn. Skriv noget mere!

Hvis du vil satse på en god placering i Google, så skal du meddele Danaweb, at der er massive problemer med dublicate content i deres system, hvilket kan skade dig.

Øjet / logoet bag teksten kan jeg egentlig ikke lide, nu jeg lige ser siden igen. Irriterer mit synsfelt.

 

Som en side note: Hvis du søger lidt her på Amino, kan du læse andres erfaringer med Danaweb. Nu har du jo valgt og er forhåbentlig tilfreds, men nogle af de andre debatter her på siden kan give et hint om nogle af de problemer du kan løbe ind i med dem.

Og ekstra side note: Din signatur er lige lovlig stor. Kunne jeg ikke lokke dig til at læse denne tråd og rette den lidt til :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Uhaa, det var noget af en kritik eller korrektion om du vil. Jeg tager det til mig og prøver at justerer det til, så det ser mere indbydende ud.

Men mit logo er jo firmaets varemærke....Men kunne godt tænke mig at få det peppet op, nogen der ved hvordan man gør ? Vil gerne beholde logoet som udgangspunkt, men må gerne være i andre farver eventuelt.

Tak for kritikken.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vision Security:
Uhaa, det var noget af en kritik eller korrektion om du vil. Jeg tager det til mig og prøver at justerer det til, så det ser mere indbydende ud.

Var det ikke det du bad om? Wink

Vision Security:
Men mit logo er jo firmaets varemærke....Men kunne godt tænke mig at få det peppet op, nogen der ved hvordan man gør ? Vil gerne beholde logoet som udgangspunkt, men må gerne være i andre farver eventuelt.

Jeg ville personligt smide en grafiker på. De kommer i forskellige prisklasser, men har typisk det til fælles, at de kan arbejde i de forskellige grafiske programmer - og deraf peppe et design/logo op Smile
Jeg har mange af dem som mine kunder, skal gerne give dig en reference eller to, hvis skriver hvad prisleje du bevæger dig i.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak men ikke for dyrt, jeg har ikke den store økonomi. Men de må da gerne komme med forslag til et bedre logo, gerne uden den beigefarvede baggrund.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lavet lidt farve ændringer på siden. Hvad kan gøres bedre ?

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vision Security.

Kontakt mig via privatbesked, hvis du stadig har brug for få "peppet" firmalogoet op.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)