Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vision Security starter op.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu må du ikke læse dette indlæg forkert – for det er ikke for at ”tale ned” til dig, at jeg har lavet det tværtimod, så er det for og give dig lidt seriøst input…

Jeg er sgu’ ked af at sige det – men jeg har læst dine forskellige tråde, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er du vil…

Du spreder dig over ret mange aktiviteter lige fra søgning af invester ifm. import af fodbolde over network marketing til nu at ha’ overtaget et vagtselskab.  Så søger du vagter og jeg kan ikke gennemskue om det er til de aktiviteter der ligger i det overtagne selskab at du søger disse medarbejdere??

Du starter så en ny tråd hvor du søger input til domænenavn for vagtselskabet – og hvorfor nu det, har det ikke et indarbejdet domænenavn i forvejen som du også har overtaget??

Så starter du en ny tråd hvor du beder om tilbagemeldinger på din nye hjemmeside og her har A-Security nu fået navneforandring til Vision Security – og igen hvorfor det(?), hvis det tidligere navn ikke har større værdi … håber jeg ikke at du har betalt meget for det!!

Dernæst så kan jeg ved gennemlæsning af dine tråde ikke finde ud af – om du vil ud og være en seriøs spiller på sikkerhedsmarkedet eller det er et vikarbureau for selvstændige vagtfolk der tilbyder deres service på underentreprise … du vil lave.

Er det den seriøse del du vil beskæftige dig med, så skal du ha’ struktur som en del af din personlighed og lave en plan for hvilke dele af sikkerhedskonceptet du vil arbejde med.  Jeg er overbevist om at du ikke vil kunne magte og levere et fuldservice koncept fra starten i eget regi.

Find samarbejdspartnere der kan håndtere den tekniske side af sagen altså, AIA og ABA-anlæg, installerer mekanisk sikring etc…

Af delmarkeder vil det være rigtig fornuftigt og starte med dem som Niels Bæklund nævner – dog ville jeg springe værditransporten over – det er et marked helt for sig selv, og kender du det ikke så hold fingrene væk i begyndelsen.

MEN du skal også vise at du fagligt er velfunderet – så der skal være noget om den sikkerhedsfilosofi selskabet har, måden du opbygger et sikkerhedskoncept på - altså: Risk Management.

Du skal kommunikerer begreberne

  • Risikoidentifikation
  • Risikoforebyggelse
  • Kriminalitet
  • EDB-sikkerhed
  • Risikofinansiering
  • Tab af nøglepersoner

OSV…

Og nu kan jeg kun ønske dig god arbejdslyst!! Smile

 

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Drenge og piger

Så har jeg modificeret hjemmesiden lidt: www.visionsecurity.dk

Jeg ved godt at den ikke er helt perfekt endnu, men det her er bedre end det gamle.

 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal lære at ikke indlede et muligt samarbejde med nogen som helst hvis du ikke
kan følge op på det, hvis du vil drive firma.

Jeg blev bedt om at lave et udkast til et design, og et tilbud på
dette + CMS system. Jeg afleverede udkast + tilbud og fik at vide jeg kunne forvente svar Søndag,
det er nu en uge siden og jeg har stadig intet svar fået - Trods at jeg har prøvet at henvede mig til dig mange gange.

Det mindste du kan gøre er at fortælle at du afslår tilbuddet, eller at du lader det stå på standby for en tid,
men ikke engang dette har du gjort dig den lille ulejlighed at gøre. Groft.



Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Faust

Jeg beklager meget at jeg ikke har vendt tilbage til dig, det er en klar fejl fra min side.

Har arbejdet en del på det sidste og har først her idag Søndag modificeret min side selv, da jeg ikke mener at jeg kan rumme plads i min økonomi, til at betale for en hjemmeside lige pt.

Men senere vil jeg helt sikkert, når økonomien er til det, gøre et forsøg med at få den lavet af en professionel.

Endnu engang beklager jeg, at jeg ikke har meldt tilbage til dig..sorry.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så tror jeg næsten den gamle var bedre.

Du får ingen jobansøgninger eller kunder på den hjemmeside - luk den istedet til du har råd til en rigtig side, den du har nu skaber kun negativ værdi.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

 

Jeg bliver nok desværre nødt til nu at slutte mig til de andre..
For at klare sig idag, er det utrolig vigtigt - og det kan ike understreges nok - at man sørger for at have  et professionelt ansigt udad til.

At du har en side som du har nu, vil faktisk måske kunne skræmme flere kunder væk, end det vil kunne drage til sig - og det er jo næsten synd.


Men - selvfølgelig skal du også sørger for at du ikke overskrider de økonomiske grænser, det skal vi allesammen jo :). Det du skal huske dog - er at din markedsføring (også din hjemmeside - i stor grad), er en inverstering for din virksomhed. Det er ikke en udgift der går til ingen verdens nytte - det er en inverstering der med tiden - og faktisk ret hurtigt nok - vil tjene sig positivt ind igen på bundlinjen.

Derfor, vil jeg næsten foreslå dig, at du starter ud med en meget sparsomlig - men dog professionel - hjemmeside, hvor dine kunder så kan kontakte dig for at høre videre... Nogle kalder disse for 'online visitkort' eller lignende, vil mere kalde det en form for 'mini site' hvor du har mulighed for professionelt at informere dine kunder en smule, og så giver dem muligheden for at kontakte dig videre derfra.

 

Jeg håber du kan bruge det til noget - og om ikke andet må du meget gerne give mig et kald på 6130 6656 - så skal jeg gerne fortælle lidt om hvordna jeg evt. ville kunne hjælpe dig uden at det kommer til at koste en bundegård.
Jeg er vant til at arbejde med iværksættere hvor markedsføringsbudgettet ikke hedder mere end et par tusinde kr- og er derfor også sikker på at jeg vil kunne hjælpe dig til at give dine kunder en positiv oplevelse.

 

 Og så husk - så snart du har den første store kunde i hus, så er der straks råd til en større og mere informativ hjemmeside.

 

 Håber du kunne bruge det til noget.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, jeg troede at denne side ville virke mere lys. Og mit design er da heller ikke prangende. Jeg tager jeres forslag til efterretning og tænker lidt over budgettet og størrelsen af siden.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 Det syntes jeg lyder som en rigtig god idé.

 Du skal tænke på... Når du har ofret mange tusinde kroner allerede på at få dit firma op at stå (Det kunne jeg da forestille mig sådan noget kostede)... Så er det næsten synd hvis noget så basalt som en indbydende hjemmeside ikke også er på plads.

Den skal gerne fremvise den kvalitet man står for jo. Og især indenfor dit fag, er det rimelig vigtigt at man fremstår professionelle, troværdige, og habile.

 

 

Så håber du vil tage det op til efterretning :). Om ikke andet, må du meget gerne ringe for at få et second-point-of-view herfra. 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik, jeg har tidligere lavet web løsninger til andre fra sikkerhedsbranchen og kan give dig et lille tip: husk sikkerheden på din kommende hjemmeside.
Jeg kan ikke gå i detaljer her i et offentlig forum, men nogle af dine konkurrenter har haft problemer med vrede personer (nok personer man som vagt har  haft en situation med) som har forsøgt angreb på hjemmesiderne.

Vær derfor sikker på, at den leverandør du vælger, laver en side til dig, som er sikker (primært relevant, hvis du vælger at bygge din kommende hjemmeside op på et bagvedliggende system). 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skulle hjemmesiden være i orden og jeg har et løbende abonnement hos Danaweb, som tager sig af hjemmesiden nu.

Hvad synes i så nu om siden.....?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)