Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vision Security starter op.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Har netop lanceret min hjemmeside for mit nye vagt firma....  www.visionsecurity.dk

Vi starter op officielt 1 Marts 2008, vi mangler lige at få den skriftelige autorisation fra Politiet....tager sin tid.

Nogle sider er ikke helt færdige, men arbejder på sagen.

Vil gerne have kritik og forslag til ordformuleringen og andre ting....bare fyr løs....

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du da ikke mene..Big Smile Det må da være din spøg.

Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm .. jeg synes ikke at den virker professionel og seriøs nok. Der mangler efter min mening også nogle foto's som illustrere tryghed, sikkerhed o.s.v.

Samtidig ville jeg nok revidere teksten grundig. Der er mange mærkelige formuleringer som f.eks. "Hvem kan ikke være bange for sine værdier, når de skal flyttes fra A til B. Man ved aldrig om man bliver røvet på det forkerte tidspunkt.Er der måske et rigtig tidspunkt at blive røvet på??

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry men det er sku en ommer. Der er masser her på Amino der kan hjælpe dig, men den side kommer næppe til at vælte sig i kunder..

 

mvh

lars

http://www.letlej.dk/

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg er ked af at højest sandsynligt skuffe dig -
Men den hjemmeside der stråler ikke af seriøsitet!


I kan evt. kontakte mig for et uforpligtende og billigt
tilbud angående nyt design til jeres side.

Faust@live.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror det er vigtigt at i tager jeres profil på nettet seriøst hvis i ønsker at signalere troværdighed over for kommende kunder. 

I skal være velkomne til at sende en mail til email@redweb.dk for at få et uforpligtigende tilbud på en hjemmeside.

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Du skal ikke tage alle de hårde ord personligt - du skal lytte til dem. Hvis du ønsker at være seriøs i real life med et vagtfirma, må du også udstråle seriøsitet på Internettet, hvor du med stor sandsynlighed vil kunne finde mange kunder.

Jeg er bare bange for, at din hjemmeside ikke virker særlig professionel; det er hårdt at få at vide når du garanteret har arbejdet hårdt på den, og i lang tid, men du må bestemt ikke give op.

Hvis du søger en nem og billig - og i den grad flot - hjemmeside, så prøv fx at se på Web-creation.dk, de har en masse gode "skabeloner". :-)

Mvh. Artemis 

Fantasi er evnen til at se det, der endnu ikke er.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Din side trænger vist til en 'kærlig hånd' - jeg har set lidt på den. Hvis du vil gøre dig håb om at blive taget seriøst, skal du sende den til en, der er god til dansk retsskrivning, her er der store mangler:

'Hvem kan ikke være bange for sine værdier' - Det ved jeg faktisk ikke! Jeg er i hvert fald ikke, jeg kan være bange for at de bliver stjålet, men jeg er sikker på, at jeg ikke behøver at være bange for fx mine smykker.

'igennem tiden' - det hedder 'gennem tiden'

'under Deres vigtige dag' - det hedder 'på Deres vigtige dag'

og sådan kan man blive ved. Jeg er muligvis krakiler, men jeg forlader lynhurtigt sider, hvor der er mange stavefejl - vi kan allesammen lave slåfejl en enkelt gang, men der er forskel på slå- og stavefejl. Når der er så mange stavefejl og formuleringer på dårligt dansk, som på din side, flyttes læserens fokus lynhurtigt fra indhold til form, og man sidder pludselig og leder efter fejlene.

 

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Artemis

 Tak for denne poetiske bemærkning.

Til allesammen der har svaret på indlægget, så er jeg meget glad for kritikken.

Jeg er ikke den store haj, til hjemmesider og min formulering er heller ikke den skarpeste. Så det er kanon at jeg får alt den kritik, så jeg kan nå at få rettet det meste inden vi går i luften 1 marts 2008.

 Bare rolig jeg tager det ikke personligt, i kunne trods alt være en potentiel kunde for mit firma....

Glæder mig til at hører fra flere.

Fra Sydfyn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Efter at have set din side kan jeg kun sige, den trænger til en opstrammer...

Jeg ved selv af bitre erfaring at det kan være svært, man stirrer sig nemt blind på opgaven, men prøv at kikke på nogle af de store sikkerheds firmaer som feks. g4s og andre, de har med garanti betalt en formue for at få dem lavet.

Nu er det jo ikke ensbetydende med at jeg siger du skal tyv stjæle deres sider, men prøv at kikke på opbygning, evnt. billeder, navigation osv. - GLEM IKKE AT GØRE DEN VENLIG FOR SØGEMASKINER.

Med hensyn til menu - så lav den simpel, ikke 20 forskellige, nogle ganske få som feks.

Forside
Alarm udrykning
Rondering
Fastvagt
Værditransport
Andre opgaver

På forsiden kunne du feks. vise dig selv ved din bil og evnt. hund, firmanavn og tlf nr.

Lad firma navn og telefon nr stå på alle dine sider, ikke gemt i bunden med micro størrelse, men fremhævet, der er ikke noget mere iriterende end når man endelig har fattet interesse for en side at man så skal lede efter hvordan man kommer i kontakt med firmaet.

Lok kunden med gratis og uforpligtende tilbud, og evnt en gennemgang af kundens sikkerhed

Glem alt om "vej skilte", " under kontruktion" osv, det brugte man i de tidligere 90'er og signalere halv færdigt, så heller drop linket, sæt først link på når din under-side er færdig.

Glem også alt om blinkende lygter og alt muligt "sjovt" - det er Røv sygt - det er ikke det kunden vil se, hvis kunden ville se blinkende lygter tog kunden i tivoli!!

Hold det simpelt, logisk og bruger venligt, få nogen til at prøve din side, nogen som ikke har et pip forstand på vagt virksomhed, og få feed back

Håber du kan bruge mit indlæg til noget.

Mvh.

Niels

PS.   i slutningen af 80'erne startede jeg selv i alarm branchen som teknikker, dels til opsætning og dels fejl retning på tyveri alarm anlæg, for at komme ind på marked ( som under leverandør til eksisterende alarm firmaer ) tilbød jeg dem følgende:

Jeg kan kører for jer i en uge og løse jeres opgaver, hvis i er tilfredse betaler i og vi har en fast aftale, hvis i ikke er tilfredse skylder i ikke en krone og vi er lige gode venner af den grund.

Det gav pote og jeg kørte dengang for 7 forskellige alarm firmaer som service montør / teknikker 24/7/365 

 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)