Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Speciale om handel på nettet, Hjælp

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Her sidder så en Amino novice og skriver sit første indlæg. Jeg er meget imponeret over alle de fine indlæg på siden og håber netop derfor at kunne hente hjælp fra alle de kloge hoveder derude.

Jeg sidder i øjeblikket og skriver speciale om handel på nettet (decideret handel af smykker) og skal i den forbindelse lave en undersøgelse. Jeg har fået lov til at udføre undersøgelsen på en messe, hvor der udelukkende vil være fagfolk fra smykkebranchen samt guldsmede og personale fra disses forretninger etc. Undersøgelsen vil være i form af spørgeskemaer, da man grundet messens natur ikke kan opholde folk ret længe. Her er det så jeg søger lidt inspiration - Hvilke spørgsmål synes i derude det er vigtigt at jeg får med i undersøgelsen?

Det kunne være generelt om handel på nettet, købsvaner: hvornår, hvorfor, hvad...

Enhver form for inspiration er yderst velkommen.

Mange Hilsner

Jeanne

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvad det er du vil undersøge. Men når du skriver "handel på nettet", "købsvaner" osv. så lyder det som om du vil undersøge noget om privatpersoners køb af smykker på nettet. Fagfolk indenfor smykkebranchen vil kunne give dig informationer om smykker, design, fremstilling og måske at drive forretning med smykker. Men de er nok den gruppe af mennesker, der er mindst tilbøjelige til at købe smykker på nettet. Det vil ikke give mening at spørge dem om deres købevaner af smykker på nettet. Du skal nok passe på med at stille for generelle spørgsmål. Vær præcis omkring hvordan faggruppen kan bidrage til din undersøgelse.

 

Hilsen Louise E

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)