Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et projekt/virksomhed som mangler en ekstra mand

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

jeg søger et projekt jeg kan være med i. Jeg har altid brændt for at være i et projekt, og se en virkomshed som en baby som vokser sig større. Grunden til at jeg ikke har lavet mit eget projekt/virkomshed er, at jeg ikke har fundet personer som brændte projekter lige så meget som mig. Ydermere har jeg ikke haft ideén den spicelle ide som virkelig vore projektét

Derfor vil jeg gerne gerne lave en virksomhed med nogle der brænder for strat-ups lige så meget som mig selv.

Lidt om mig selv:

Jeg hedder Søren og er 19 år, går på HHX i Odense i 3.g, jeg skal have sabatår næste år og det betyder at jeg kan arbejde på projektet/virkosmheden på fuldtid. Jeg har lavet nogle små ting prjekter med nogle venner, disse projekter er gået godt, men hvis det skulle blive stor var det for krævende opgave, da vi ikke havde tid og kapital

Jeg forventer at i brænder for jeres ide, og er seriøse samt er stabile og modene mennesker.

Kontakt mig hvis i vil vide mere og jeg vil gerne høre om jeres ide, om det er noget jeg kan se et porteintaile som jeg vil bruge tid på.

Fra Miami
Tilmeldt 22. Jun 17
Indlæg ialt: 8
Fra  CORDY ApS Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Måske du kunne skrive lidt om dine kompetencer/hvad du kan bidrage med?
samt hvilken branche du søger projekt indenfor?

/Christina

Tilmeldt 20. May 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christinna

Jeg har ingen kompetencer inden for programmering mm, men jeg har mange kontakter inden for at få lavet en billig hjemme side.

Primært vil jeg beskæftige mig med det administrative såsom økonomien, budgettering, markedsføring og samt forhandlinger med invistore og evt leverandøre og kunder.

Derfor er branchen ikke vigtigt, dig tøjmærker og modebranchen siger mig ikke meget. Det skaæ være eg projekt jeg ser en mulighed i og et spændende emne.

Håber det besvarede det svar.

// Søren

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)