Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp.. hvad skal min internetbutik hedde?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer
Jeg er i start fasen med min egen internet butik.
Min "butik" skal handle med Vintage og landtligt brugskunst, mine egne smukke og feminine kjoler der passer de fleste skandinaviske kvinder, mine håndlavede smykker, mine egne håndlavede brugskunst og mine håndlavede keramik trolde til have og terassen. Så en lidt speciel side.
Kodeordene er feminint, nostalgisk, romantisk, unikt, eventyrligt, gamle dage, kvalitets materialer, masser af blonder og detaljer, glansbilleder..

Kan i hjælpe mig med et godt navn? Der skal helst ikke være æ,ø eller å i.. Har brug for jeres sparing :)
 
Jeg synes at navnet er vigtigt.. og jeg er bange for at få valgt et navn der ikke er godt nok eller som kommer til at lyde plat. Eller som slet ikke giver mening i forhold til det jeg sælger.
Jeg har en idé der rumler lidt i mit hoved.. SimonesMor... hvad mener i? Har i nogle ideér?
 
Hilsen Christina 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

To skud fra hoften 

 Feminostra?

QualiQ?

mvh Hans

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

SimonesMor er ret orginalt. Men det signalere også rigtig mange ting du måske ikke har tænkt over. Jeg syntes umiddelbart, at det lyder rigtig hjemligt og hyggeligt. Men det signalerer på ingen måde professionalisme, at bringe familien med ind i spillet. Det skal det nødvendigvis heller ikke gøre, hvis stilen skal være hjemlig og hyggelig.


Venlig hilsen
Morten Justesen
www.redefine.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Frøken C

Moster C

Faster C

Kvinde Min

FemiCin

tja.. skud fra hoften ;-) 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for jeres input ..  jeg har bestemt mig nu.. så er det bare i gang med webshoppen.. Stick out tongue

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)