Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen kunder på min webshop :(

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino netværk

Jeg har min egen webshop den har nu eksisteret i et par måneder. Jeg sælger tøj fra mit egen tøjmærke. Jeg har forsøgt at bruge SEO så godt som mulig jeg lander på plads 2 når man søger efter mit mit brands navn. Jeg bruger Wix.com. Also webshoppen er fin, det som det fejler på er markedsføringen. Det er ikke 1 som har bestilt på min webshop. Hvad skal jeg gøre for at få det hele op at køre?

Mvh Andreas 

/SecretOne

secretoneshop.com

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du har oprettet dit eget tøjmærke, hvordan skal folk så kende til det på nuværende tidspunkt? Hvis dit svar er, at det gør de nok ikke - så hjælper det ikke at du udelukkende SEO-optimerer på dit brand, for folk kender det ikke (og søger nok heller ikke på det så).

Du fejler på markedsføringen? Hvad laver du af markedsføring? Hvad gør du selv, for at det kommer op at køre?

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas 

Jeg har solgt til venner og familie jeg har sagt at de skal sige det videre til andre så får de lidt rabat og så får jeg i sidste ende flere kunder. (Funkerede ikke) Nu har jeg dog fundet en promoter som kan lave lidt reklame på hendes insagram account med 5.000 følger. Nu har jeg også lavet en vindchangse på Facebook som hellerikke giver en afkast.

Mvh Andreas

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Du bør nok overveje om dine produkter rent designmæssigt har en kvalitet som opfylder folks ønsker? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicklas. Jeg læste blot hurtigt fanen "Retur og udveksling". Allerede "udveksling" giver ingen mening i køberetlig sammenhæng. Under selve fanen, har jeg fundet en lang række komma- og formuleringsfejl, hvorfor jeg som kunde nok hurtigt ville finde et andet sted at handle. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Wix skræmmer personligt mig væk.

Har svært ved at tage seriøst at du siger, du har arbejdet hårdt på SEO, men knap nok har nogen tekster på din side, samtidig med at de eksisterende har adskillige fejl.

Det ligner ikke at hjemmesiden har taget dig længere at lave end en eftermiddag, og du har kun 3 produkter, hvor du ikke er konkurrencedygtig overhovedet.

At sælge et tøjbrand kan handle om to ting: Vær så billig som muligt, eller at være så eksklusiv som muligt. Du rammer ingen af segmenterne. H&M er billigere, og ingen har hørt om dit mærke før. Du forsøger at sælge noget, uden at have en klar forventning og strategi til hvordan det skal forløbe sig.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Det er derfor jeg har opsøgt hjælp på amino :) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

AndreasMølller:

Daniel Det er derfor jeg har opsøgt hjælp på amino :) 

Er det virkelig?

Jeg forstår da udmærket godt du vil have hjælp, og du muligvis ikke forstår hvad der er galt, men synes samtidig også du mangler selvkritik, og mangler at se det fra andre folks perspektiv.

Hvordan tror du nogle der IKKE kender dig, aka. nye potentielle kunder ser din hjemmeside? Hvad har du, som konkurrenterne ikke har? Hvordan skiller du dig ud? Dine konkurrenter har billigere priser, meget større sortiment, og alle de kendte mærker.

Du prøver at skabe dit eget mærke, hvilket er utrolig svært. Du er nødt til at skabe en historie eller anden form for opmærksomhed mod dig selv, hvis du skal have bare en minimal chance for succes.

Hvad har din idé været? Jeg synes ikke du er specielt motiveret eller noget som helst. Du skriver en kort tekst, uden nogen som helst relevant information omkring hvad dine tanker har været, og hvorfor du netop har startet et tøjmærke. Du virker bare som alle andre.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:
ingen har hørt om dit mærke før. Du forsøger at sælge noget, uden at have en klar forventning og strategi til hvordan det skal forløbe sig.

Det er nok her du bør sætte ind.

lige meget hvor meget SEO du laver giver det ikke noget salg af betydning, når du ikke har et skarpere / fedt design. Ligeledes er fokus på dit kunde sigment meget vigtigt. 

Er ked af at sige det men det du sælger er jo stort set standard vare med lidt print på, som på ingen måde er fede eller unikke desværre. Ligeledes er det noget rod at du bruger to forskelle navne / logoer på dine produkter hhv. SecretOne og Secret(S1)One. Skal du noget seriøst med et tøjbrand så start med at få noget designhjælp af en professionel tøjdesigner.   

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Daniel:
ingen har hørt om dit mærke før. Du forsøger at sælge noget, uden at have en klar forventning og strategi til hvordan det skal forløbe sig.

Det er nok her du bør sætte ind.

lige meget hvor meget SEO du laver giver det ikke noget salg af betydning, når du ikke har et skarpere / fedt design. Ligeledes er fokus på dit kunde sigment meget vigtigt. 

Helt sikkert. Designet er langt fra tiltalende, og jeg ville aldrig kunne finde på at købe noget på en side der ser så utroværdig ud. Og det bliver kun værre af at siden er lavet i Wix.

Man kan sagtens skabe en succesfuld forretning udelukkende med SEO, uden at bruge penge på markedsføring, jeg kender folk som gør det med stor succes. Problemet er bare, at mulighederne for det i tøjbranchen er nærmest ikke eksisterende. Vil du rangere på "hættetrøje"? Nah. Kommer ikke til at ske. Long tail keywords er da en mulighed, men konkurrencen er stadigvæk vanvittig høj.

Hvis du ikke har en indbydende historie at dele, som kan skabe trafik, eller på anden vis mulighed for at skabe opmærksomhed på dit brand, så er du fortabt.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)