Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aroma Grosist

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

jeg er ved at starte en aroma biks op med en masse hjemme blandet versioner, som kan bruges både til damp og bolsjer

- men har købt alle mine aromaer i fysiske butikker, og nu hvor vi gerne snart skulle gå live, ville jeg høre om der er noget der ved hvor man kan få det ved en grosist/leverandør. så jeg slipper for altid at skulle købe i små potioner :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Aroma er jo et ret vidt begreb.

Er det æteriske olier du søger?

Tilmeldt 28. Jul 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

som der står er de eneste krav at de skal kunne bruges både til bolsjer og til damp væsker :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld mig men det er da rimelig amatøragtigt at du ikke en gang ved hvad det er du søger?   Hvordan forventer du så at vi skal kunne hjælpe dig?

Hvad forstår du ved damp væsker ??

Tilmeldt 28. Jul 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt hvad jeg søger. damp væsker (E-juice) det vil sige de skal være godkendt til fødevare.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

aromasmølfen:
Jeg ved godt hvad jeg søger. damp væsker (E-juice)

Ud fra det du skriver er det umuligt at læse / forstå hvad det er du søger.  Er det væske til e-cigaretter, så skriv dog det frem for at kalde det aroma, hvilket i øvrigt er noget helt andet.  

Tilmeldt 28. Jul 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jeg søger AROMA!! som kan bruges til at give smag til fx. bolsjer , eller til selv blander af E-juice. der laver deres egne væsker og skal bruge en AROMA til at tilføje smag

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)