Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger viden om mærkevarer salg?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har gået og ledt efter en levarandør længe, og har haft kontakt med mange, men ingen af dem kunne bevise ægtheden af de forskeliige Produkter (Ralph Lauren, lacoste, hugo boss, amarni mm. ) men de siger at produkterne er ægte, og det kun er hvis man køber dem igennem de forskellige producenter at der vil være et bevis på ægtheden. Samtidig, at det ikke vil være ulovligt at sælge produkterne i danmark, da de er købt inden for eu, selvom man ikke som sådan kan bevise på papir at de skulle være 100% ægte, er dette korrekt eller hvordan?

Det skal siges jeg har set produkter og de er ægte, men der følger ikke et bevis med eller lignede, det kan godt være det bare er mig og dette er helt normalt, og ikke vil være noget problem? 

Hvis nogle kender nogle levarandører der handler med mærker varer ville det være fedt med en henvisning til dem,  hehe :)  

Håber i kan hjælpe mig, tak på forhånd :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt at du må sælge dem hvis de er fra EU men det er stadigt 100% dit ansvar hvis det er kopier og sandlynligheden for det er VOLDSOM stor, så har du ikke 100% check på original og kan checke alle små detaljer, så fingers off

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan man være 100% sikker på de er ægte? Skal man så havde nogle papirer på det eller? :)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan de forfalske tøjet kan de vel også forfalske papirerne

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

okay, men hvordan kan man kan man så være sikker på det er ægte? 

Der må da være en eller anden måde? eller er det umuligt at købe mærkevarer, og være sikker på det er legit? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt er der tonsvis af kopier og de store mærker det vanskeligt at få ordentlige forsyninger af som ægte

Man kan ikke sikre sig på andet vis end selv at kende 100% alle detaljer. Alle de store vil desuden have indbyttet ting som i virkeligheden kun DE kan bruge til kontrol af ægthed. Det bruger de ved kontrolkøb online, på markeder og andet

Det kan være alt fra specielle tråde, spundet af en eller speciel farvekombination et sted i syningen, ultraviolet garn - ofte i nakkeetikettern som også kan have indvævet garn der kun svarer på en helt bestemt lyd herz - så kontrol folk blot skal sætte en kuglepens lignende dims hen til tøjet, så svarer den om det er det ægte - eller der kan være indbygget RFID i labels mm

Der gøres rigtigt meget ud af at sikre, at de helt uden problem kan se OM det er deres egne ægte varer.

Der laves snyd på mange planer. Ex var der, specielt tidl., mange asiatiske fabrikker, som producerede hvidt om dagen for deres kunde, men som så kørte lidt videre - med samme stof - branding og syning om natten - til bagdørs salg

Af den grund sørger de store for at få branding og labels fra nogle få anerkendte leverandører som KUN leverer det antal der SKAL bruges til leverancen hos hver underleverandør, og som nævnt med div sikkerhedskontrol muligheder indbygget.

Ansvaret for om det er ægte eller kopi er KUN dit

vh John Hanover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

John, tusind tak for svaret!
Så det vil sige hvis man skal være helt sikker bliver man nød til at købe direkte fra producenten?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvis ikke man på anden vis - ved egenkontrol kan være sikker, eller går ind til producenten med varen så ja

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for viden :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)