Jeg er ved at starte min egen tøjbrand,men ved ikke ved ikke hvordan kunderne kan betale eller hvordan skal jeg betale tillbage hvis de vil retur deres produkt?
Det ville jeg hvist nok kunne få hend, men jeg har ikke en hjemmeside og det kommer det kommer der hellerikke foreløbig. Har du en råd hvor kunderne kunne betale? Jeg tænker sådan at kunderne kunne skrive eller ringe til mig på mobil, facebook eller lignende. Så tager jeg ordren derfra og så betaler kunden pengene til mit bank konto eller mobilpay og så bliver ordren sendt til kunden. Hvis kunden ikke er tilfreds så må kunden udfylde returformularen og så bliver det sendt en nye eller pengene bliver betalt tilbage som kunden har gjord det.
Hvis du har tænkt dig at bruge facebook som handelsplatform ... så er en rigtig god ide med en website hvis du skal være troværdige over for kunderne.
Og forresten.... UDEN handelsbetingelser.. kan kunderne smadre tøjet og få pengene stadigvæk tilbage fordi loven siger de har 14 dagens retur ret ved fjernsalg ... men du har ingen handelsbetingelser som fortæller eksempelvis hvis varen mister værdi, kan man ikke få penge tilbage.
Det med bare telefon order som du tænker på er ikke så simpel som du tror..... hvad med firma adresse og cvr nr??? Skal du ikke være troværdig?
Jeg vil aldrig nogen sinde handel hos nogen uden troværdig oplysning selvom det er en fysisk butik
Hvis du har tænkt dig at bruge facebook som handelsplatform ... så er en rigtig god ide med en website hvis du skal være troværdige over for kunderne.
Og forresten.... UDEN handelsbetingelser.. kan kunderne smadre tøjet og få pengene stadigvæk tilbage fordi loven siger de har 14 dagens retur ret ved fjernsalg ... men du har ingen handelsbetingelser som fortæller eksempelvis hvis varen mister værdi, kan man ikke få penge tilbage.
Det med bare telefon order som du tænker på er ikke så simpel som du tror..... hvad med firma adresse og cvr nr??? Skal du ikke være troværdig?
Jeg vil aldrig nogen sinde handel hos nogen uden troværdig oplysning selvom det er en fysisk butik
Selvfølgeligt kan kunderne ikke bare "smadre" varerne. Uanset handelsbetingelser, har kunderne returret ved fjernsalg. Dog kan evt. værdiforringelse trækkes fra - det vil altså sige 100%, såfremt varen er ødelagt.