Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan kunderne betale retur?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg er ved at starte min egen tøjbrand,men ved ikke ved ikke hvordan kunderne kan betale eller hvordan skal jeg betale tillbage hvis de vil retur deres produkt?

mvh

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du laver mulighed for at kunderne betaler med kort, så kan du føre deres penge tilbage på deres kort hvis de er utilfredse med noget.

Kan du ikke lade kunderne betale med kort ?

- kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KS71

Det ville jeg hvist nok kunne få hend, men jeg har ikke en hjemmeside og det kommer det kommer der hellerikke foreløbig. Har du en råd hvor kunderne kunne betale? Jeg tænker sådan at kunderne kunne skrive eller ringe til mig på mobil, facebook eller lignende. Så tager jeg ordren derfra og så betaler kunden pengene til mit bank konto eller mobilpay og så bliver ordren sendt til kunden. Hvis kunden ikke er tilfreds så må kunden udfylde returformularen og så bliver det sendt en nye eller pengene bliver betalt tilbage som kunden har gjord det.

mvh  

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen til 2017.

Jeg tror det er bedst du har en website ..

Det med at man ikke har en website var i 1500-tallet.

Selvom du har en butik, så er det rigtig god ide med website.

Jeg forstår ikke hvordan man kan bestille ovet tlf uden at have set varen.. i det mindste nogle billeder hvis man ikke møder op til butikken.

Som jeg sagde... velkommen til 2017

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har tænkt dig at bruge facebook som handelsplatform ... så er en rigtig god ide med en website hvis du skal være troværdige over for kunderne.

Og forresten.... UDEN handelsbetingelser.. kan kunderne smadre tøjet og få pengene stadigvæk tilbage fordi loven siger de har 14 dagens retur ret ved fjernsalg ... men du har ingen handelsbetingelser som fortæller eksempelvis hvis varen mister værdi, kan man ikke få penge tilbage.

Det med bare telefon order som du tænker på er ikke så simpel som du tror..... hvad med firma adresse og cvr nr??? Skal du ikke være troværdig?

Jeg vil aldrig nogen sinde handel hos nogen uden troværdig oplysning selvom det er en fysisk butik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Yousef M. Tantouri:

Hvis du har tænkt dig at bruge facebook som handelsplatform ... så er en rigtig god ide med en website hvis du skal være troværdige over for kunderne.

Og forresten.... UDEN handelsbetingelser.. kan kunderne smadre tøjet og få pengene stadigvæk tilbage fordi loven siger de har 14 dagens retur ret ved fjernsalg ... men du har ingen handelsbetingelser som fortæller eksempelvis hvis varen mister værdi, kan man ikke få penge tilbage.

Det med bare telefon order som du tænker på er ikke så simpel som du tror..... hvad med firma adresse og cvr nr??? Skal du ikke være troværdig?

Jeg vil aldrig nogen sinde handel hos nogen uden troværdig oplysning selvom det er en fysisk butik

Selvfølgeligt kan kunderne ikke bare "smadre" varerne. Uanset handelsbetingelser, har kunderne returret ved fjernsalg. Dog kan evt. værdiforringelse trækkes fra - det vil altså sige 100%, såfremt varen er ødelagt. 

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yousef M

Jeg tror jeg sælger kun i første omgang til mine venner og bekendte.

Så kan jeg få en webshop når jeg begynder at lave mit virksomhed større. 

mvh Andreas

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)